Odpovedi

Tisk stránky – Centrální zamykání, ovládání oken, elektrická okna Volkswagen Passat B5

Oprava vozu Volkswagen => Oprava Volkswagen Passat => Téma založil: sergei ze dne 16. listopadu 2009, 19:57:05

Nefunguje centrální zamykání, elektricky ovládaná okna a elektricky ovládaná zrcátka na dveřích řidiče.

Název: Re: Centrální zamykání, ovládání oken.
Publikováno dne: Sepa z 16. listopadu 2009, 21:33:04

Seryoga, s největší pravděpodobností komfortní jednotka, je umístěna pod kobercem vlevo od sedadla řidiče. Nejčastěji se (jednotka) porouchá kvůli vniknutí vlhkosti. Orientační cena 5t.r. Pokud se mýlím, Alexander vás opraví.

Název: Re: Centrální zamykání, ovládání oken.
Publikováno dne: lexikom z 16. listopadu 2009, 21:49:47

Nefunguje centrální zamykání, elektrická okna a elektrická zrcátka na dveřích řidiče.
Ahoj nováčci.
Jaký rok máš auto? Pokud to není obtížné, můžete to uvést ve svém profilu.

Název: Re: Centrální zamykání, ovládání oken.
Publikováno dne: Sepa z 16. listopadu 2009, 21:53:05

Nefunguje centrální zamykání, elektrická okna a elektrická zrcátka na dveřích řidiče.
Ahoj nováčci.
Jaký rok máš auto? Pokud to není obtížné, můžete to uvést ve svém profilu.
Jeho rok je 1997. 1.8 Toto je můj přítel Putin.

Název: Re: Centrální zamykání, ovládání oken.
Publikováno dne: lexikom z 16. listopadu 2009, 22:40:40

Jasný
S největší pravděpodobností problém není v samotné komfortní jednotce, ale v blízkosti. Musíte otevřít levý práh a tam je kabeláž pro komfortní systém. Takže tam jsou zvraty všech „plusů“ pohodlí. To jsou ty, které je třeba zkontrolovat. Je to snadné vidět – pokud jsou, pak tam bude všechno zelené. A podle toho i opravy. To byl u těchto vozů problém do roku 2000 včetně, pak tam namontovali hermeticky uzavřené těsnění.

Název: Re: Centrální zamykání, ovládání oken.
Publikováno dne: Sergej z 16. listopadu 2009, 22:51:14

Děkuji, určitě se podívám.)

Název: Re: Centrální zamykání, ovládání oken.
Publikováno dne: Sergej z 16. listopadu 2009, 23:14:47

Abych byl upřímný, Passat ztratil důvěru, přemýšlím o Bora s automatickou převodovkou.

Název: Re: Centrální zamykání, ovládání oken.
Publikováno dne: lexikom z 17. listopadu 2009, 09:15:05

Abych byl upřímný, Passat ztratil důvěru, přemýšlím o Bora s automatickou převodovkou.
No, řekněme to takhle – Bora je levnější auto. Ale ona je také nižší třída.

Název: Re: Centrální zamykání, ovládání oken.
Publikováno dne: Sepa z 17. listopadu 2009, 09:55:39

Abych byl upřímný, Passat ztratil důvěru, přemýšlím o Bora s automatickou převodovkou.
No, řekněme to takhle – Bora je levnější auto. Ale ona je také nižší třída.
Taky se mi zdá, že před rokem 2000 bylo auto ještě surové a poté už upravené.

Název: Re: Centrální zamykání, ovládání oken.
Publikováno dne: lexikom z 17. listopadu 2009, 10:01:28

Abych byl upřímný, Passat ztratil důvěru, přemýšlím o Bora s automatickou převodovkou.
No, řekněme to takhle – Bora je levnější auto. Ale ona je také nižší třída.
Taky se mi zdá, že před rokem 2000 bylo auto ještě surové a poté už upravené.

Přečtěte si více
Jak vybrat bazénové čerpadlo?

Ve vašich slovech je pravda. B5+ je ale podle mého pozorování také spolehlivější než nový model B6.
A obecně si myslím, že Passat B5+ je nejvyváženějším autem z hlediska třídy, nákladů, ceny, spolehlivosti, v celé modelové řadě VW.

Název: Re: Centrální zamykání, ovládání oken.
Publikováno dne: lelikpilot1 z 18. listopadu 2009, 12:47:16

Abych byl upřímný, Passat ztratil důvěru, přemýšlím o Bora s automatickou převodovkou.

Po pasátu budeš sedět v lese jako chrastítko Naprosto souhlasím s lexicom
Nejvíc se mi líbí Passat. Taková auta už nevyrábějí a nevyrábějí
tam bude a můžete najít chyby v každém muchanismu.

Název: Re: Centrální zamykání, ovládání oken.
Publikováno dne: Sepa z 18. listopadu 2009, 13:57:26

Abych byl upřímný, Passat ztratil důvěru, přemýšlím o Bora s automatickou převodovkou.

Po pasátu budeš sedět v lese jako chrastítko Naprosto souhlasím s lexicom
Nejvíc se mi líbí Passat. Taková auta už nevyrábějí a nevyrábějí
tam bude a můžete najít chyby v každém muchanismu.

Název: Re: Centrální zamykání, ovládání oken.
Publikováno dne: bojovník z 28. listopadu 2011, 21:10:14

Měl jsem tento problém. Taky jsem chtěl všechno nejdřív zkontrolovat. Pak jsem jen vyměnil pojistku a vše fungovalo :-)

Název: Re: Centrální zamykání, ovládání oken.
Publikováno dne: Alexandr Koroljov z 31. prosince 2011, 16:01:03

Taky mám problém :'( nechápu – co to sakra je Centrální zámek NEZAVÍRÁ dveře. ALE OTEVÍRÁ. Co myslíte :sos: :sos: :sos: Jaký je důvod za toto podivné chování zámku děkuji +:)

Název: Re: Centrální zamykání, ovládání oken.
Publikováno dne: lexikom z 10. ledna 2012, 12:55:01

Taky mám problém :'( nechápu – co to sakra je Centrální zámek NEZAVÍRÁ dveře. ALE OTEVÍRÁ. Co myslíte :sos: :sos: :sos: Jaký je důvod za toto podivné chování zámku děkuji +:)

A kdy zavřít přes larvu?

Název: Re: Centrální zamykání, ovládání oken.
Publikováno dne: Alexandr Koroljov z 10. ledna 2012, 15:08:22

Název: Re: Centrální zamykání, ovládání oken.
Publikováno dne: lexikom z 12. ledna 2012, 12:43:58

Přesně tak .
Ještě upřesním, nezavírá se, ale otevírá z klíčenky, ale z larvy se zavírá a otevírá?

Název: Re: Centrální zamykání, ovládání oken.
Publikováno dne: Alexandr Koroljov z 13. ledna 2012, 18:15:42

Všechny dveře zavírám ručně (tlačítky). Řidičský průkaz – s klíčem. Nicméně otevírá se z klíčenky pokaždé + :)

Název: Re: Centrální zamykání, ovládání oken.
Publikováno dne: Bříza79 z 15. ledna 2012, 12:45:50

Možná právě vybila baterie v klíčence, co?

Název: Re: Centrální zamykání, ovládání oken.
Publikováno dne: Alexandr Koroljov z 15. ledna 2012, 13:03:42

ŽÁDNÝ. Právě jsem začal výměnou baterie 8)

Název: Re: Centrální zamykání, ovládání oken.
Publikováno dne: lexikom z 15. ledna 2012, 19:37:30

Všechny dveře zavírám ručně (tlačítky). Řidičský průkaz – s klíčem. Nicméně otevírá se z klíčenky pokaždé + :)

Pak se podívejte na komfortní blok v nohách řidiče, možná je tam voda? Fungují vnitřní osvětlení?

Přečtěte si více
Půvabná kuřata Legbar: popis plemene a fotografie

Název: Re: Centrální zamykání, ovládání oken.
Publikováno dne: Alexandr Koroljov z 17. ledna 2012, 14:24:37

Ano. Světlo funguje + :)

Název: Re: Centrální zamykání, ovládání oken.
Publikováno dne: Alexandr Koroljov z 17. ledna 2012, 14:26:57

A jaký je ON (blok)? A v nohách – TOHLE je kde. . .

Název: Re: Centrální zamykání, ovládání oken.
Publikováno dne: lexikom z 17. ledna 2012, 14:27:56

A jaký je ON (blok)? A v nohách – TOHLE je kde. . .

Pod kobercem. Musíte odstranit plastovou lištu prahu dveří, zvednout koberec a pod ním je velká černá skříňka s blokem.

Název: Re: Centrální zamykání, ovládání oken.
Publikováno dne: lexikom z 17. ledna 2012, 14:28:59

Všechny dveře zavírám ručně (tlačítky). Řidičský průkaz – s klíčem. Z klíčenky se však otevírá pokaždé jindy + :)

Počkat, takže někdy to klíčenka stále otevírá a zavírá?

Název: Re: Centrální zamykání, ovládání oken.
Publikováno dne: Alexandr Koroljov z 17. ledna 2012, 17:01:19

Ne Prostě se otevře.

Název: Re: Centrální zamykání, ovládání oken.
Publikováno dne: lexikom z 18. ledna 2012, 12:39:09

Ne Prostě se otevře.

Obecně je to nějak zvláštní, ne příliš podobné bloku pohodlí. A co vložka zámku kufru, funguje přes ni centrální zamykání?

Název: Re: Centrální zamykání, ovládání oken.
Publikováno dne: Alexandr Koroljov z 18. ledna 2012, 15:13:55

X Z. Zkontroluji a odepíšu. + :)

Název: Re: Ovládání centrálního zamykání elektricky ovládaných oken Volkswagen Passat B5
Publikováno dne: Alexeyya z 07. června 2014, 13:27:54

Chlapi, je tu problém. Volkswagen Passat B5. Okno řidiče nefunguje. Všechny ostatní fungují. Přímo (z baterie k motoru stahovacího okna) a zvedá a spouští. Stisknete klávesu, nějaké relé cvakne a sklo není na svém místě. Nemohu na to přijít, co to je? Kdo ví, možná mi to řekne.

Název: Re: Ovládání centrálního zamykání elektricky ovládaných oken Volkswagen Passat B5
Publikováno dne: AGRAND.Igor z 08. června 2014, 18:09:02

Dobré odpoledne Pokud je dveřní jednotka napájena (Jednotka je namontována na motoru zdvihu okna.), jedná se o poruchu jednotky. V tomto případě můžete blokovou desku vytáhnout a pečlivě ji zkontrolovat, možná něco uvidíte. Nebo blok okamžitě vyměňte. Zkontrolujte neporušenost drátů mezi dveřmi a sloupkem karoserie, právě zde se často lámou.

Název: Re: Ovládání centrálního zamykání elektricky ovládaných oken Volkswagen Passat B5
Publikováno dne: Alexeyya z 09. června 2014, 11:07:52

Blok se všemi spínači elektrického ovládání oken byl instalován jinak. Stejný příběh. Myslím, že kdyby došlo k výpadku proudu mezi sloupkem a dveřmi, zbytek skla by nefungoval. A tady jsou dveře řidiče. Z řídicí jednotky na dveřích vedou dráty přímo k motoru zdvihu okna. Do motoru není přiváděn žádný proud. Nechápu, co je špatně.

Název: Re: Ovládání centrálního zamykání elektricky ovládaných oken Volkswagen Passat B5
Publikováno dne: AGRAND.Igor z 10. června 2014, 08:45:35

Přečtěte si více
Drahokamy a polodrahokamy

Dobré odpoledne Na základě zkušeností, pokud se při aktivaci relé ozve cvaknutí, můžeme předpokládat, že tam není žádné „+“ nebo je někde přerušený elektrický obvod (může dojít k přerušení uvnitř řídicí jednotky). Cvaknutí relé vám sdělí, že funguje řídicí obvod, nikoli napájecí obvod. Samotné relé v řídicí jednotce může být vadné. Musíme rozebrat dveře a zkontrolovat je.

Název: Re: Ovládání centrálního zamykání elektricky ovládaných oken Volkswagen Passat B5
Publikováno dne: Alexeyya z 10. června 2014, 10:08:54

zkusím to. Musíte zkontrolovat dráty pod kobercem.

Název: Re: Ovládání centrálního zamykání elektricky ovládaných oken Volkswagen Passat B5
Publikováno dne: Maxim 24 rus z 10. června 2014, 12:06:02

V japonštině se to někdy stává u nejrůznějších relé, shoří výkonové kontakty a kvůli tomu není spotřebiteli dodáváno napětí, ačkoli kontakty řídicího obvodu jsou normální, takže se relé aktivuje (kliknutí ). Na Mazdě jsem rozebral relé a na kterých to bylo možné (sporák, světlo a vyhřívání zadního okna) jsem vyčistil ty samé přípojky napájení. pomohl. zkuste rozebrat relé.

Název: Re: Ovládání centrálního zamykání elektricky ovládaných oken Volkswagen Passat B5
Publikováno dne: AGRAND.Igor z 11. června 2014, 08:41:27

Dobré ráno! Problém je v tom, že toto relé je zapájeno do plošného spoje řídící jednotky, je 2-3x menší než běžné relé a jeho pouzdro je nerozebíratelné. Je nutné jednotku rozebrat a zkontrolovat, zda je na silových kontaktech relé napětí a zda se toto napětí při sepnutí přenáší na relé.

Název: Re: Ovládání centrálního zamykání elektricky ovládaných oken Volkswagen Passat B5
Publikováno dne: Alexeyya z 12. června 2014, 00:18:45

V japonštině se to někdy stává u nejrůznějších relé, shoří výkonové kontakty a kvůli tomu není spotřebiteli dodáváno napětí, ačkoli kontakty řídicího obvodu jsou normální, takže se relé aktivuje (kliknutí ). Na Mazdě jsem rozebral relé a na kterých to bylo možné (sporák, světlo a vyhřívání zadního okna) jsem vyčistil ty samé přípojky napájení. pomohl. zkuste rozebrat relé.

Na deskách jsem tam rozebral řídící jednotku elektrického stahování oken. AGRAND.Igor dokonale vysvětlil, co je co.

Elektricky ovládaná okna (EP) jsou jedním z prvků vozidla, které přispívají k pohodlnější jízdě. Jako každá jiná součást elektrického obvodu mají EP tendenci periodicky se porouchat. Co dělat, když regulátor oken vašeho auta nefunguje a proč se tyto součásti porouchají – přečtěte si níže.

Komponenty systému zvedání oken

Co dělat, když nefunguje ten pravý nebo selžou oba elektrické ovladače oken? Zvedáky oken se mohou rozbít, v důsledku čehož nebudou moci okna spouštět ani zvedat. Možná je elektrický zvedák oken zaseknutý nebo zaklíněný, ale před opravou a demontáží systému vlastníma rukama je třeba porozumět jeho struktuře. Samotná jednotka funguje na principu ovládání elektromotorů instalovaných ve dveřích vozidla a určených ke zvedání a spouštění oken. Samotný systém obsahuje následující komponenty:

  • Elektrické motory;
  • spínače umístěné ve dveřích;
  • elektrické vedení;
  • sklenka.
Přečtěte si více
Léčba erektilní dysfunkce a impotence u mužů v Inovačním cévním centru

Princip činnosti

Proč nefungují zvedací mechanismy oken nebo nefunguje pouze správný zvedač oken? Abyste přesně pochopili, proč k poruše došlo, je vhodné seznámit se s principem činnosti jednotky. Obvykle má takový systém lichoběžníkový design, který umožňuje zvedání a spouštění oken stisknutím spínačů. Samotná tlačítka mohou být umístěna ve všech dveřních kartách vozu nebo pouze ve dveřích řidiče. Za zmínku také stojí, že každé dveře jsou vybaveny elektromotorem, který pracuje ve dvou směrech.

Každý systém je navíc vybaven speciálním relé, jehož účelem je řídit napětí dodávané do elektromotorů konstrukce. V závislosti na vozidle mohou být některé modely automobilů vybaveny automatickými spínači, které se instalují samostatně pro každý elektromotor. Použití takových konstrukčních prvků zajišťuje normální provoz celého systému, pokud zvedač okna pouze na jedněch dveřích nefunguje správně.

Důvody poruchy

Postupně jsme se tedy dostali k problematice poruch. Co když ovladač oken nemůže jít dolů nebo nahoru? Než vyjmete regulátor okna, rozeberete ho a opravíte v autě, podívejme se na hlavní důvody. Pokud zadní nebo přední okna nefungují, může být příčina buď elektrická, nebo mechanická.

Elektrické poruchy

V první řadě, pokud přestal fungovat okenní regulátor, je nutné diagnostikovat bezpečnostní prvek zodpovědný za funkčnost systému. Pokud zjistíte, že elektricky ovládané okno nefunguje kvůli pojistce, stačí jej vyměnit. Pokud však pojistka funguje, budete muset změřit napětí na svorkách elektromotoru. Tento úkol lze provést pomocí běžné 12voltové lampy nebo pomocí testeru.

Pokud zjistíte, že okno řidiče nebo jakékoli jiné dveře nefungují kvůli napětí, musíte dále zkontrolovat:

  • elektrické vedení;
  • relé;
  • řídicí jednotka systému.

Někdy si majitel auta myslí, že je rozbitý ovladač okna, pokud se po otevření okna automaticky začne zavírat, dokud neotočíte klíčkem v zapalování. Zpravidla je v tomto případě problém v kontaktech, které by měly být vyčištěny. Mnohem méně často, ale stále se stává, že oprava elektrických oken zahrnuje výměnu nebo opravu tlačítka.

Mechanické závady mechanismu

Pokud si po změření napětí uvědomíte, že v systému je proud, ale neklesá nebo nefunguje vůbec okenní regulátor, s největší pravděpodobností je problém mechanický. Zpravidla v tomto případě něco překáží zařízení, takže budete muset demontovat dveře a hledat důvod. Mnohem méně často je důvodem selhání elektromotoru (autorem videa je kanál In Sandro’s Garage).

Jak zvednout sklo, pokud je rozbité elektrické těsnění – existuje několik možností:

  1. Kupte si sadu na opravu regulátoru oken a opravte zařízení, poté můžete systém plně používat.
  2. Zkuste sklo uchopit z obou stran rukama a vytáhnout nahoru. Pokud sklo po zvednutí spadne, budete muset dvířka demontovat a umístit pod ně podpěru odpovídající velikosti.
  3. Pokud nemůžete sklo zvednout rukama, můžete vzít rybářský háček na vlasec a spustit jej na kartu dveří. Musíte se pokusit sklo vypáčit a zvednout.
Přečtěte si více
Jak opravit prověšený napínací strop vlastníma rukama? | Nákupní centrum Goodwin v Permu

Návod na výměnu elektromotoru

Oprava regulátoru okna může zahrnovat různé fáze v závislosti na poruše. V tomto případě vám řekneme, jak opravit regulátor okna výměnou jeho elektromotoru, jak je uvedeno výše, tento problém je jedním z nejčastějších.

Proces výměny je zvažován na příkladu vozu Lada Kalina:

  1. Nejprve je potřeba koupit nový elektromotor, který se prodává v pouzdře s převodovkou. Obložení dveří je demontováno – tuto operaci nelze provést za studena, protože obložení je upevněno pomocí plastových pístů, které se rychle rozbijí.
  2. Odšroubujte všechny šrouby a další upevňovací prvky zajišťující vnitřní rukojeť.
  3. Všechny vodiče musí být odpojeny pro větší pohodlí, můžete odstranit reproduktory. Po těchto krocích se sklo, které je upevněno ve vodítkách, odšroubuje. Aby sklo kleslo ke dnu, musíte k tomu odšroubovat další čtyři šrouby, použijte klíč 10 Ve spodní části skleněné jednotky je třeba odstranit.
  4. Samotný ovladač okna je namontován na maticích a vodítkách, samotný elektromotor je zajištěn dalšími třemi maticemi. Blok lze vytáhnout technologickými otvory ve dveřích. Pokud převodovku rozeberete, elektromotor se rozpadne na dvě části. Obecně platí, že převodovku je nutné demontovat a vyměnit za novou, další montáž v opačném pořadí. Před použitím je třeba namazat lanko převodovky.

Video „Výměna EP doma“

Více informací o tom, jak vyměnit regulátor okna v autě vlastníma rukama, naleznete ve videu níže (autor – kanál In Sandro’s Garage).

  • Typy zvedačů oken a jejich základní rozdíly
  • Jak zapojit a nastavit „pádla“ na dveřích auta – stahovače oken?
  • Seznámení s funkcí motoru zvedáku okna a oprava pohonu

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button