Je možné namazat řetěz motorové pily motorovým olejem?
+tsat se nashromáždily litry odpadu.
Mám nápad ho použít na promazání řetězu motorové pily po vyčištění.
Jen nemůžu přijít na to, co je lepší.
Střešní lepenka přes nový olejový filtr.
20-5-2023 12:16 ralf945
Ded Mazay:
+tsat se nashromáždily litry odpadu.
Mám nápad ho použít na promazání řetězu motorové pily po vyčištění.
Jen nemůžu přijít na to, co je lepší.
Střešní lepenka přes nový olejový filtr.
Jaký smysl má čištění?
Nevidím pro tento účel vůbec žádné využití.
Je tam plynulost, buďte zdraví.
Nigrol je dobrý, má vysokou viskozitu.
Celkově vzato, neobtěžujte se
20-5-2023 13:07 B8F761
Cyklistické řetězy byly při testování uvařené – prý vydržely déle
20-5-2023 13:09 air500
B8F761:
Cyklistické řetězy byly při testování uvařené – prý vydržely déle
Vařili jsme to v nigrolu
20-5-2023 13:40 Ded Mazay
Původně napsal ralf945:
Jaký smysl má čištění?
říkají, že při práci se olejové čerpadlo porouchá a začne unikat
20-5-2023 14:10 ralf945
Při těžbě není žádné abrazivo a mikročástice, které tam jsou, pravděpodobně neovlivní chod čerpadla tam, kde je tolerance +/- tramvajová zastávka.
20-5-2023 15:28 Zordec
Je tam pár pístů, bronzový (alespoň na Shtilu). Myslím, že velké inkluze lze pro každý případ odfiltrovat.
20-5-2023 15:44 druid33
Naši sousedé z dacha se zmateně dívají na můj povyk s řetězovým olejem. Přinesli z práce kanystr s odpadním olejem a používají ho ze všech sil. Bez obtěžování s úklidem.
20-5-2023 16:30 ralf945
druid33:
Naši sousedé z dacha se zmateně dívají na můj povyk s řetězovým olejem. Přinesli z práce kanystr s odpadním olejem a používají ho ze všech sil. Bez obtěžování s úklidem.
Dělají to správně.
Zpracování v motoru prochází přes olejový filtr.
Když to nenasypete do špinavého kbelíku s pískem, tak proč byste to sakra měli filtrovat?
Je na čase, aby autor použil logiku.
20-5-2023 16:58 druid33
Původně napsal ralf945:
Dělají to správně.
Možná. Mám jednoduchou čínskou pilu. něco málo přes 15 let. Domácí využití, žádné hromadné kácení stromů nebo řezání do desek. Startuje a běží. Za tu dobu vyměnili sousedé tři nebo čtyři pily. Někdy to funguje špatně, někdy chcete více síly, někdy je to těžké, někdy to není v módě, pokud si pamatuji, byla to obecně pila na laně – lipidová. Viděli jen ve stodole. Je to pro ně pohodlnější. A musím vyčistit cestu a zaplnit suchou zemi a ořezat větve.
20-5-2023 18:24 п-ф
Možná si myslíte, že lesní podnik kdysi rozdával naftu na řetězy.
20-5-2023 19:44 Ded Mazay
Původně napsal pf:
Možná si myslíte, že lesní podnik kdysi rozdával naftu na řetězy.
No, lesnický podnik si pily za své nekoupil.
21-5-2023 02:16 KOTAN22
Ded Mazay:
+tsat se nashromáždily litry odpadu.
Mám nápad ho použít na promazání řetězu motorové pily po vyčištění.
Jen nemůžu přijít na to, co je lepší.
Pokud je oleje HODNĚ, tak se na čištění používá odstředivka.
autor videa říká, že čistí lépe než jakýkoli filtr
ale kolik taková „hračka“ stojí?
A pro obecný vývoj v ruštině
21-5-2023 08:28 ralf945
KOTAN22:
Pokud je oleje HODNĚ, tak se na čištění používá odstředivka.
autor videa říká, že čistí lépe než jakýkoli filtr
ale kolik taková „hračka“ stojí?
A pro obecný vývoj v ruštině
Proč kolektivní farmáři potřebují průmyslovou rafinaci ropy?
A samotný úklid.
Všechno už bylo rozkousané.
A je mi fuk, jaký druh plunžru pro olejové čerpadlo existuje.
Při spalování ze spalovacích motorů nejsou žádné abrazivní částice, které by mohly zničit olejové čerpadlo motorové pily.
No, tohle je potřeba vytvořit z ničeho a ne vytahovat do diskuze.
21-5-2023 08:46 п-ф
Ded Mazay:
No, lesnický podnik si pily za své nekoupil.
V jednom ze svých minulých životů jsem měl Volhu. Hawala litr oleje na sto. Už mě nebaví kupovat m8 kecy v kýblech. Začal jsem to krmit Shell PAO-syntetikou s nájezdem ~10tis. Podle mě je to lepší než M8. A začala méně jíst a motor šeptal.
21-5-2023 09:14 druid33
Původně napsal pf:
V jednom ze svých minulých životů jsem měl Volhu. Hawala litr oleje na sto.
Pokud olej z Volhy neuniká, znamená to, že v autě došel olej. Doplňte na úroveň (C)
21 5:2023 Maxim V
Odpracování vždy bylo a slouží k mazání řetězu na pile.
Při intenzivní práci stejný Shtil 180 nevydrží déle než 2 roky – píst se opotřebovává, ale nikdy jsem neslyšel o opotřebení čerpadla mazání řetězu.
Nyní o testování motoru 417. Kamarád má FF2 a dva UAZy – schéma je následující – na FF používá syntetiku – výměna po 10 000 km – tedy 3x ročně – vypuštěná syntetika (odpracování) – po usazení – sype do UAZů – mění 4x ročně – cca po 5-4 tis. km – toto „dvakrát vyjede“ – používá to na mazání řetězů v pilách – má XNUMX.
Jedné Husqvarně je už 15 let – už jsem měnil píst třikrát a pumpa pravidelně dodává olej do řetězu. Olej není potřeba čistit – stačí jej usadit a nelít do pily usazeniny.
21-5-2023 09:35 п-ф
druid33:
Pokud olej z Volhy neuniká, znamená to, že v autě došel olej. Doplňte na úroveň (C)
Ani neteklo, ani nekouřilo. A auto bylo dobře udržované. Myslím z čista jasna. Bílá, Ts, alu kola, číslo 007, všude mi strkal prst, slušné stereo, tónování, velurové kryty, 76 benz v rodině atd. Ze série – Lohopetova „moje vlaštovka“ atd. A máslo hawala, když jí ho dáte pod zadek. Vyměnil jsem škrabky na olej – je mi to jedno.
21-5-2023 09:35 druid33
Maxim V původně napsal:
Kamarád má FF2 a dva UAZy – schéma je následující – na FF používá syntetiku – výměna po 10 000 km – tedy 3x ročně – vypuštěná syntetika (odpracování) – po usazení – sype do UAZů – mění 4x ročně – cca po 5-4 tis. km – toto „dvakrát vyjede“ – používá to na mazání řetězů v pilách – má XNUMX.
Jedné Husqvarně je už 15 let – už jsem měnil píst třikrát a pumpa pravidelně dodává olej do řetězu. Olej není potřeba čistit – stačí jej usadit a nelít do pily usazeniny.
Téměř kompletní zpracování ropy. Zbývá jen vymyslet, co s olejem a usazeninami
21-5-2023 09:52 п-ф
21 5:2023 Maxim V
Olej se sedimentem se přidá do zahřáté směsi pushsala a Movil – rozmíchá se do hladka a po vychladnutí se nanese štětcem na karoserie UAZů a přívěsů, to znamená, že se používá jako antikorozní prostředek. Používá se také k mazání pantů na branách, k mazání náprav koňských povozů, k ošetření dna dřevěných plotových sloupků, věží a spodních klád verandy.
21-5-2023 09:58 druid33
Můžete dát i do trouby. Která se zpracovává? Nebo podpalovat dřevo v sudu na obnovu nebo pro nové letní obyvatele ošetřit dřevo proti hnilobě
21-5-2023 10:00 george_gl
partner 350, sypu odpad smíchaný s průmyslovým (nějak levně jsem koupil 20l)
21-5-2023 10:03 п-ф
Ano, olej na pinocchio nefunguje. Hnijí ještě rychleji
21-5-2023 10:09 tref7
Původně napsal pf:
Na pinocchio olej nefunguje. Hnít bude ještě rychleji
21 5:2023 Maxim V
Pokud ji zcela zakryjete, rychle zhnije. Rozmazává se pouze část, která leží na zemi a konce. Kreosot je samozřejmě lepší – povaluje se tam tolik pražců, ale smrdí a stejně ho musíte najít a ten odpad – tady je – stačí natáhnout ruku.
Namazal jsem řezivo pod základ skleníku – s mezisušením – namazal jsem to třikrát – řezivo vydrželo 11 let – letos ho vyměním – uhnilo a skleník je nahnutý.
21-5-2023 10:13 druid33
Neřekl jsem, že to funguje Noví letní obyvatelé vždy vymyslí něco, co by bylo levnější a v souladu s tradicí
21-5-2023 11:12 B8F761
“Pinocchio” musí být spáleno, aby se zabránilo hnilobě, konkrétně.
21-5-2023 18:55 Ded Mazay
p-f:
Ani neteklo, ani nekouřilo. A auto bylo dobře udržované. Myslím z čista jasna. Bílá, Ts, alu kola, číslo 007, všude mi strkal prst, slušné stereo, tónování, velurové kryty, 76 benz v rodině atd. Ze série – Lohopetova „moje vlaštovka“ atd. A máslo hawala, když jí ho dáte pod zadek. Vyměnil jsem škrabky na olej – je mi to jedno.
kam to potom šlo? Pokud byste letěli, protlačilo by se náplní.
21-5-2023 20:28 ralf945
Pokud byste letěli, protlačilo by se náplní.
Přesně. A ten nový dlouho nevydržel.
21 5:2023 Maxim V
Normální spotřeba oleje u provozuschopného motoru 402 je 1,8 litru na 1000 km. To je přesně spotřeba, ne únik. To je uvedeno v návodu k obsluze.
Spotřeba „odpadního“ oleje u dieselového motoru Volkswagen je 1,6D 50 k (karavel dopravníku; golf jetta) 1,5 l/1000 km.
Benzinový motor BMW 1,6 120 hp – použit i v Peugeot Partner/Citroen Berlingo – povolená spotřeba oleje “na odpad” v dobrém stavu! motor – do 2,5 l / 1000 km.
A bez ohledu na to, jak překvapivé to pro vás může být, motor nebude kouřit.
Míra spotřeby oleje pro všechny naše milované vozy Zhiguli – závod určuje spotřebu oleje „na odpad“ pro motory VAZ-2101-2106 při 0,02% spotřeby paliva nebo 0,2 l/1000 km.
21-5-2023 20:53 Ded Mazay
Původně napsal george_gl:
partner 350, sypu odpad smíchaný s průmyslovým (nějak levně jsem koupil 20l)
a pak jde o to přidat trénink
21-5-2023 21:06 ralf945
Maxim V:
Normální spotřeba oleje u provozuschopného motoru 402 je 1,8 litru na 1000 km. To je přesně spotřeba, ne únik. To je uvedeno v návodu k obsluze.
Spotřeba „odpadního“ oleje u dieselového motoru Volkswagen je 1,6D 50 k (karavel dopravníku; golf jetta) 1,5 l/1000 km.
Benzinový motor BMW 1,6 120 hp – použit i v Peugeot Partner/Citroen Berlingo – povolená spotřeba oleje “na odpad” v dobrém stavu! motor – do 2,5 l / 1000 km.
A bez ohledu na to, jak překvapivé to pro vás může být, motor nebude kouřit.
Míra spotřeby oleje pro všechny naše milované vozy Zhiguli – závod určuje spotřebu oleje „na odpad“ pro motory VAZ-2101-2106 při 0,02% spotřeby paliva nebo 0,2 l/1000 km.
Přidám pět centů
Hyundai Santa Fe klasický diesel common rail 900 g na 1000 najetých kilometrů.
Ten nový vůbec nežral, na třetí stovce jsem začal jíst litr na tisíc
21 5:2023 Maxim V
I-20 “vřeteno” je kapalné a není vhodné jako mazivo na řetězy z důvodu vysoké spotřeby. Ke zvýšení viskozity a snížení spotřeby se přidává zpracování ve „vřetenu“.
Mimochodem, téměř každý se mylně domnívá, že mazání je potřeba pro řetěz, ale ve skutečnosti je mazání potřeba pro pneumatiku – drážka na pneumatice a ložisko a řetězové kolo pneumatiky jsou namazány a řetěz jednoduše rozprostře tenkou vrstvu oleje přes pneumatiku, a také se sám maže, ale to je vedlejší – pneumatika je důležitější, potřebnější a dražší.
21-5-2023 21:35 МаратКА
Nikdy jsem to nedělal a nedoporučuji to ostatním. Pila je stará 15 let, pneu je původní. Viděl jsem spoustu lidí zničených cvičením.
21-5-2023 22:42 п-ф
Ded Mazay:
kam to potom šlo? Pokud byste letěli, protlačilo by se náplní.
Nemám tušení. Volha je zázrakem vábícím. V zimě je zima, v létě horko, tlumič je uprostřed a rezonátor na výstupu z karburátoru se roztočil na dvě poloviny, benzín cáká, ale jede. Hlavním rysem je možnost nastartovat motor ze zatáčky. Opravdu mě to potěšilo
21 5:2023 Maxim V
No, už mám třetí servisní Volhu – vše je přibližně stejné – jak píše Sergej – až na to, že v zimě je stále teplo, ale boční okna zamrzají – je jen jedna cesta ven – topení na maximum a stáhněte okno mírně. Obecně je horko a fouká z ulice – pokud jde o klima, Volha má problémy
21-5-2023 22:58 МаратКА
Pro ty, kteří rádi cvičí, vám povím příběh nebo skutečný příběh ze slov souseda profesionálního řidiče. Ten je mimochodem také někde tady, občas přijede hledat psa.
Takže asi před 20-25 lety taxikáři bombardovali poblíž nadjezdů v garážích, kde pak všichni měnili olej. Obyčejný chovatel žigulí tam nechal odpad u nadjezdu (mohu potvrdit), taxikáři si vybrali kanystr s odpadem, který se jim líbil, a nasypali ho do svého žigulí. O měsíc později znovu.
Páni! Letní rezident to nebude dělat do poslední chvíle, mění to jednou ročně s minimálním nájezdem na olej)))
21-5-2023 23:37 МаратКА
V zásadě, pokud ji budete nalévat, musíte ji přecedit a nechat usadit. Pokud jej budete používat zřídka, nebude to moc na škodu, ale ani to neušetří peníze. Dřevo řežu zřídka, většinou na stavbách. I když si koupíte kanystr M8 jednou za měsíc, náklady jsou malé. Ale nezapáchá a nešpiní se.
Při nákupu motorové pily prodejci přísně zakazují nalévání odpadu k mazání řetězu motorové pily, fóra jednoduše vyjí, že to povede k poruše a drahým opravám; ale všichni majitelé motorových pil, které znám nebo se jich konkrétně přes známé zeptali, odpovídají, že plní usazeným odpadem, aby promazali řetěz.
komentovat
K oblíbeným
Zvolen [2.4 tis.]
Před 8 lety
Podle návodu samozřejmě nemůžete. Ale prodejci říkají, že je to nemožné, protože dávají záruku při prodeji motorové pily. Také nechtějí, aby nastal další problém se zárukou. Ale mnozí nalévají a mezi mými soudruhy je jich mnoho. Neriskuji; je lepší utratit peníze za dobré, vysoce kvalitní mazivo, než spěchat později do servisních středisek. Ano, a při těžbě jsou vždy malé částice kovu. Náš starý autoolej už znovu nedoplňujeme, protože chceme kvalitní výživu pro našeho koně, to samé platí o motorové pile, pokud se o ni budete správně starat, bude vám věrně sloužit.
autor otázky zvolil tuto odpověď jako nejlepší
komentovat
přidat do oblíbených odkaz děkuji
STEALTH [19.4 tis.]
Před 7 lety
Mám dvě Stilky, které fungují správně, a jedna z nich (první verze) je ve vývoji už dlouho. Nikdy jsem neměl žádné hemeroidy způsobené buď výměnou hnaného kola, nadměrným odvalováním drážky pneumatiky, nebo ještě více překousnutím nebo přetržením řetězu.
Odpad lze nalít k namazání řetězu, pokud jej namáháte, projeďte skrz něj magnetem (pro zachycení třísek a nechte ho chvíli odležet.
Výrobci ano, mají částečně pravdu – použitý olej má samozřejmě menší mazací vlastnosti než čerstvý olej. Mají ale také svůj „zájem“ – kritizují olej a rovnou nabízejí ke koupi jejich značkový produkt, který se jim jako jediný hodí na pilu. To také nezavání „horlivostí pro technologie“, ale čistým marketingem.
komentovat
přidat do oblíbených odkaz děkuji
domy oh [53.9K]
Před 7 lety
Pro výrobce, včetně prodejce, který poskytuje záruční povinnosti, je velmi pohodlné zajistit, aby člověk nepoužil jiné mazivo než drahé a značkové.
Všichni dobře chápou, že nikdo nebude kupovat mazivo na řetězy za přemrštěné ceny a je velmi vhodné připsat této skutečnosti poruchu!
Zplnomocněně tedy prohlašuji, že k mazání řetězu lze použít jakýkoli olej včetně odpadního, hlavní je, aby byl čistý (usazený, přefiltrovaný) a měl odpovídající viskozitu.
Pokud je vaše pila víceméně normální kvality, bude s jistotou používat použitý olej.
Spotřební materiál jako řetěz, pneumatika a hnací kolo se stejně opotřebí v závislosti na jejich kvalitě.
komentovat
přidat do oblíbených odkaz děkuji
Sergej Komarov [14]
3 года назад
Odpadní a jiné motorové oleje nemůžete nalít jen proto, že při rychlosti otáčení řetězu nemají přilnavé vlastnosti, olej jednoduše vystříkne z pneumatiky a nenamaže pracovní plochu, což povede k zmodrání pneumatiky a opotřebení; “ZADNÍ” strana řetězu a opotřebení na hvězdičce.. se stejným úspěchem můžete jednoduše nalít vodu, Řetězové oleje jsou přilnavé, “šmrncovní” procházejí celou pneumatikou, mazání pneumatiky a řetězu a řetězového kola. A ano, jsou bezpečné jak pro vaše zdraví, tak pro zdraví vaší zahrady. Ale žijeme v Rusku, které potřebuje toto zdraví, dokud neonemocní.
komentovat
přidat do oblíbených odkaz děkuji
Kim Čong-un [664 tis.]
Před 6 lety
To není možné z následujících důvodů:
Použitý olej obsahuje různé „inkluze“ (částice) z běžícího motoru, ve kterém byl použit stejný olej.
A v důsledku toho předčasné selhání stejného olejového čerpadla.
Navíc mohou nastat problémy jak s lištou, tak s řetězem řetězové pily, v každém případě bude jejich životnost kratší.
Druhým důvodem je, že speciální olej pro mazání řetězu motorové pily je biologicky odbouratelný.![][1 ]
To je relevantní pro uživatele, kterým není lhostejná situace se znečištěním životního prostředí.
Motorovou pilou můžete na zahradě kácet i stromy (větve, větvičky), olej v půdě a ani těžba není nejlepší varianta.
Není to možné, protože nástroj je dodáván se zárukou, pokud jej použijete a motorová pila se porouchá, pak je jasné, že nedojde k žádné záruční opravě, záruka jednoduše propadne.
Pokud se přesto rozhodnete jej těžit, pak je lepší jej filtrovat pomocí všech dostupných metod doma.
Nebo kupte již vyčištěný odpad.
Je na každém, aby se sám rozhodl, který olej použije během testování, ale podle mého osobního názoru není testování nejlepší volbou.