Zpravy

Recenze od zákazníků a odborníků – jak vybrat nejlepší společnost zvedáku pro vaše auto

Potřebujete hydraulický, s dvojitou tyčí, od 3 tun. Výška sběru není větší než 200mm, pracovní zdvih bych chtěl od 150mm, ale čím více tím lépe. A to tak, aby to bylo opravitelné. Zde.

Měl jsem stels 51116, s výkonovou charakteristikou jsem byl naprosto spokojen. Ale téměř okamžitě po vypršení záruky začal vytékat. Tělo se ale ukázalo jako neoddělitelné – bylo celé svařené. Teď přemýšlím, co vzít jako náhradu.

28-11-2018 15:01 Торус!
Sobol’:
s dvojitou tyčí

Nevím, jaké jsou vaše úkoly, ale s jedním je to možné.
Zvedl jsem to tak daleko, jak to šlo, a postavil stojan. Stručně řečeno, máte to.

28-11-2018 15:51 Sobol’
Původně napsal Torus!:

Zvedl jsem to tak daleko, jak to šlo, a postavil stojan. Stručně řečeno, máte to.

Ano, rozumím, rozumím. Dnes jsem přesně takhle vyměnil boty svého crossoveru pomocí Grant jack, něco jiného.
Jaký to má smysl, když má každý výrobce dvoutyčové zvedáky?
Pro mě je lepší si připlatit, ale najednou zvednout celý bok auta a vyměnit obě kola, bez obložení atd.

28-11-2018 23:11 Konstantin217
Mám DG5 (myslím shaaz) – pětitunový. Výška odběru – 200 mm. Váží 5 kilogramů.
29-11-2018 00:26 RTDS

Všechny hydraulické zvedáky jsou úplná kravina.
Mnoho let používám šroub na lahve – přesně stejný jako na fotografii a známí neustále přinášejí vadné hydraulické s požadavky na jejich opravu.

29-11-2018 04:09 2Vic
Sobol’:

Potřebujete hydrauliku, s dvojitou tyčí

Potřebujete to do autoservisu?
29-11-2018 05:44 dim99
Pro jacky je třeba kontaktovat SDR. )
29-11-2018 10:12 8bullets
Torus!:

Nevím, jaké jsou vaše úkoly, ale s jedním je to možné.
Zvedl jsem to tak daleko, jak to šlo, a postavil stojan. Stručně řečeno, máte to.

Jo, zvedl jsem to tak daleko, jak stačila tyč (a je to málo) – pod práh jsem dal stojánek, pak jsem dal stojánek pod zvedák, zase to zvedneme a ejhle, je toho málo. výtah! Umístěte stojan opět na stojan na prahu a poté na stojan pro zvedák položte další stojan.

Stačilo by ale odšroubovat stopku na lahvičce. I když tohle je úplná kravina.

29-11-2018 10:13 8bullets
Sobol’:
Pánové, pro kterou společnost je nyní lepší koupit zvedák?

Potřebujete hydraulický, s dvojitou tyčí, od 3 tun. Výška sběru není větší než 200mm, pracovní zdvih bych chtěl od 150mm, ale čím více tím lépe. A to tak, aby to bylo opravitelné. Zde.

Měl jsem stels 51116, s výkonovou charakteristikou jsem byl naprosto spokojen. Ale téměř okamžitě po vypršení záruky začal vytékat. Tělo se ale ukázalo jako neoddělitelné – bylo celé svařené. Teď přemýšlím, co vzít jako náhradu.

Podívejte se na tuto společnost, jejich nástroje jsou slušné a láhev je standardní, jako všichni ostatní.

29-11-2018 10:16 8bullets

RTDS:
Všechny hydraulické zvedáky jsou úplná kravina.
Mnoho let používám šroub na lahve – přesně stejný jako na fotografii a známí neustále přinášejí vadné hydraulické s požadavky na jejich opravu.

V čem je taková šroubovací láhev s křivým pokerem lepší než standardní kosočtverečná láhev se stejným křivým pokerem? Možná je to jen nosností, ale stejně mínus je pohodlí při práci.

29-11-2018 10:21 RTDS
Původně napsal dim99:

Přečtěte si více
Sestavení kuchyňského setu krok za krokem - pokyny a tipy

Pro jacky je třeba kontaktovat SDR.

Původně napsal 8bullets:

V čem je taková šroubovací láhev s křivým pokerem lepší než standardní kosočtverečná láhev se stejným křivým pokerem?

vysvětluji.
Žádný diamantový zvedák není určen pro časté používání.
Jedná se o zvedáky STANDARD, předpokládají, že s jejich pomocí majitel v lepším případě jednou za rok vymění píchlé kolo na silnici.
Tato „lahev“ je velmi výkonná a spolehlivá, určená pro téměř každodenní použití (nebudu používat termín „profesionální“, tolik oblíbený)

29-11-2018 10:26 dim99
Na gallery.ykt.ru
Je to určitě spolehlivé. věčný
29-11-2018 11:49 2Vic

Původně napsal RTDS:

Tato „lahev“ je velmi výkonná a spolehlivá, určená pro téměř každodenní použití (nebudu používat termín „profesionální“, tolik oblíbený)

Toto je také standardní zvedák na japonských SUV.
29-11-2018 11:56 Sobol’
Ano, v pořádku.

Původně napsal Konstantin217:

Mám DG5 (myslím shaaz) – pětitunový. Výška odběru – 200 mm. Váží 5 kilogramů.

Další podrobnosti prosím odtud. Máte dvojitý píst nebo obyčejný? Používáte ho už dlouho, často? Funguje to ok? ne nafoukaný?
Na svých webových stránkách mají model s dvojitým pístem. Píšou, že tomu rozumí bez problémů a z fotky je to jasné. Myslím, že varianta je zajímavější než ta čínská.

Původně napsal RTDS:

Všechny hydraulické zvedáky jsou úplná kravina.
Mnoho let používám šroub na lahve – přesně stejný jako na fotografii a známí neustále přinášejí vadné hydraulické s požadavky na jejich opravu.

Mechanické zvedáky používám už mnoho let, ale poté, co jsem vyzkoušel hydrauliku, už mě ty mechanické vůbec nezajímají. Oprava není problém, pokud se dá v zásadě opravit a existují opravné sady.

Původně napsal 2Vic:

Potřebujete to do autoservisu?

Ne, pro mé milované já. Na farmě mám dvě auta, boty si opravuji/vyměňuji sám.
Původně napsal dim99:

Pro jacky je třeba kontaktovat SDR. )

Původně napsal 8bullets:

Podívejte se na tuto společnost, jejich nástroje jsou slušné a láhev je standardní, jako všichni ostatní.

Děkuji, vzal jsem to na vědomí, ale nemají dvoupístové (ale mají opravné sady a 1.5 roku záruku. Možná koupím jejich pětitunový, je vyšší..

Původně napsal RTDS:

Tato „lahev“ je velmi výkonná a spolehlivá, určená pro téměř každodenní použití

Na internetu jsem takovou láhev nenašel. Z těch, které existují, jsou buď jasně slabé, nebo stojí 15 tisíc rublů.

29-11-2018 12:51 2Vic
Sobol’:
Ne, pro mé milované já. Na farmě mám dvě auta, boty si opravuji/vyměňuji sám.

Je to jasné. Možnost garáže.
Pak doporučuji Zubr 43055-3-K. Koupil jsem si jeden pro sebe v garáži, zvedám rámové SUV a crossover. Necítím nedostatek druhého prutu, ale hmotnost a rozměry jsou optimálnější a mnohem levnější než dvojitý prut.

29-11-2018 13:50 Sobol’
Původně napsal 2Vic:

Pak doporučuji Zubr 43055-3-K

Takže tohle je rolovací.
Chci láhev se dvěma pruty (teleskopická).
Rolovací zabere hodně místa v kufru a je dražší.

29-11-2018 14:29 Konstantin217

Další podrobnosti prosím odtud. Máte dvojitý píst nebo obyčejný? Používáte ho už dlouho, často? Funguje to ok? ne nafoukaný?
Na svých webových stránkách mají model s dvojitým pístem. Píšou, že tomu rozumí bez problémů a z fotky je to jasné. Myslím, že varianta je zajímavější než ta čínská.

Dvojitý píst. Pracuje již více než 5 let. Ale nepoužívám to často – měním kola podle sezóny. Je to v garáži. V autě nosím šroub na láhve.

Přečtěte si více
Vyleštěte si světlomety sami doma

29-11-2018 14:38 2Vic
Sobol’:

Takže tohle je rolovací.
Chci láhev se dvěma pruty (teleskopická).

Tak pište takto. Kde ve vaší zprávě o lahvovém?

29-11-2018 14:43 Konstantin217
Tak pište takto. Kde ve vaší zprávě o lahvovém?

Takže v první zprávě. Diskutujeme o tom.

29-11-2018 14:53 Esprit

Kupte si stejný stealth. Sám to používám – vše v pořádku
Nikdo nezvedá půl metru tři tuny za jeho 3500 z víceméně podobného

29-11-2018 17:13 2Vic
Původně napsal Konstantin217:

Takže v první zprávě. Diskutujeme o tom.

Kde jste četl slovo „lahev“?
29-11-2018 17:21 Konstantin217
Kde jste četl slovo „lahev“?
Potřebujete hydraulický, s dvojitou tyčí, od 3 tun. Výška sběru není větší než 200mm, pracovní zdvih bych chtěl od 150mm, ale čím více tím lépe. A to tak, aby to bylo opravitelné. Zde.

Měl jsem stels 51116, s výkonovou charakteristikou jsem byl naprosto spokojen. Ale téměř okamžitě po vypršení záruky začal vytékat. Tělo se ale ukázalo jako neoddělitelné – bylo celé svařené. Teď přemýšlím, co vzít jako náhradu.

Podle mého názoru je vše napsáno o zvedáku na láhev. A nikdo jiný nepochyboval.

29-11-2018 18:09 Ded Mazay
Kamazovský 20t je prostě super.
Ale pro garáž je výhodnější použít rolovací od 2t.
29-11-2018 18:14 Ded Mazay
Sobol’:
Pánové, pro kterou společnost je nyní lepší koupit zvedák?

Potřebujete hydraulický, s dvojitou tyčí, od 3 tun. Výška sběru není větší než 200mm, pracovní zdvih bych chtěl od 150mm, ale čím více tím lépe. A to tak, aby to bylo opravitelné. Zde.

Měl jsem stels 51116, s výkonovou charakteristikou jsem byl naprosto spokojen. Ale téměř okamžitě po vypršení záruky začal vytékat. Tělo se ale ukázalo jako neoddělitelné – bylo celé svařené. Teď přemýšlím, co vzít jako náhradu.

Tříletá záruka? čtyři výměny pneumatik ročně za tisíc – jednou za tři roky je v módě utrácet nový zvedák – nádrž benzínu v hodnotě tří tisíc.

29-11-2018 19:40 Sobol’
Původně napsal Ded Mazay:

Záruka byla rok.

Napsal jsem dopis Shaazovi a zeptal jsem se na záruku a dostupnost opravných sad. Zatím mlčí.

29-11-2018 19:58 Ded Mazay
Rolovací je pohodlnější a bezpečnější.
30-11-2018 10:18 8bullets
Ded Mazay:
Rolovací je pohodlnější a bezpečnější.

Ale buď Číňané s nízkým rozpočtem, nebo úplně jiné peníze.
Ten posuvný je rozhodně nejpohodlnější.

Mám i zvedák na láhev, byl vybrán pro malou světlou výšku. Jednodílné, o teleskopických lahvích jsem se dozvěděl až v tomto vláknu.

Světlá výška je malá a zároveň přední odpružení s dlouhým zdvihem, pro sundání kola je potřeba dát/přeřadit prkna/madla třikrát pod práh uprostřed karoserie a pod samotný zvedák. Brzy jsem byl velmi unavený, šel do obchodu a koupil si velmi kompaktní diamantový zvedák S RUKOJEŤ! A s velkou opěrnou plošinou a gumovou patou, rukojeť se složí podél těla zvedáku, zabírá místo – o něco více než láhev, umístěná v krabici.

A jak vysoko se zvedá – to je obecně vlastnost kosočtvercových a jak pohodlné je otočit rukojetí a ne vypadnout křivý poker!

30-11-2018 14:52 Sobol’
Původně napsal 8bullets:

Světlá výška je malá a zároveň přední zavěšení s dlouhým zdvihem

Přečtěte si více
Typy kulových kohoutů. Účel, průměry atd.

Toto je moje možnost. Mám Hondu HR-V a Grantu. Kromě rolovací je nejpohodlnější varianta teleskopická lahvová. Bez podšívky atd. Zvedl jsem zvedák a okamžitě zvedl podlahu auta, ať už přední, zadní nebo boční.
Navíc jsem tímto zvedákem utrhl závěsné šrouby, zalisoval silentbloky, rozdrtil jablečný džus a vytáhl bednění. Zkrátka se ukázalo, že je to pro domácnost nezbytná věc. Ale ne na dlouho.
Teď přemýšlím o pětitunovém náklaďáku SHAAZ. Z nějakého důvodu mlčí poštou.

Svého času jsme již prováděli zkoušky kosočtvercových zvedáků s nosností 1,5 tuny. Tentokrát jsme pořídili diamantové zvedáky s nosností 2 tuny. Pro většinu výrobců se jedná o nejvýkonnější mechanické kompaktní autozvedáky. Mezi automobilovými nadšenci mají diamantové zvedáky bohužel špatnou pověst jako nespolehlivé a jednorázové produkty, které lze použít pouze jako poslední možnost. Je to pravda? Zkontrolujeme příklad šesti produktů, mezi nimiž byl standardní zvedák audi Q7.

Ano, diamantové zvedáky jsou bezpochyby velmi náročné na povrch, na kterém spočívají – musí být tvrdý a rovný. K většině poruch, ať už se dá říci cokoli, dochází v důsledku ignorování provozních požadavků. Například nesouosost během instalace nevyhnutelně vede ke zlomení zvedáku v důsledku nesprávného rozložení zátěže.

Podařilo se nám zakoupit šest různých vzorků, mezi nimiž byl i standardní zvedák pro Audi Q7. Navíc jeho deklarovaná nosnost je 1710 kg, takže bude testován mimo klasifikaci.

Stvol SDR2370

Výroba – Čína

Záruka – 1 rok

Cena – 829 rublů

Majitel značky se jednoznačně snažil zařadit tento typ zvedáku mezi pánské doplňky. Zvedák je natřený armádní zelenou barvou (může se jednoduše ztratit v trávě). Krabice z šedé vlnité lepenky vypadá ve srovnání se světlými obaly konkurentů dost chudě. Kromě zvedáku je uvnitř krabice návod, záruční list a sklopná rukojeť háku. Ze všech konkurentů má tento vzorek nejnižší deklarovanou výšku zdvihu. Zvedák má gumovou podložku na podložce.

BelAK BAK.00059

Výroba – Čína

Záruka – 6 měsíců

Cena – 909 rublů

Při pohledu na tento zvedák vyvstává pochybnost: opravdu má nosnost 2 tuny? Toto je nejlehčí a nejtenčí zkušební vzorek mezi vzorky. Kromě samotného zvedáku a rukojeti se uvnitř značkové krabice nic nenachází – nejubožejší balení ze všech prezentovaných. Na zvedáku je ale alespoň připevněna gumová podložka, která zabrání přimáčknutí prahu.

Letecká linka AJR-02

Výroba – Čína

Záruka – 1 rok

Cena – 1049 rublů

Zvedák je zabalen ve značkové krabici, která zobrazuje fotografie produktu z různých úhlů. Zvedák je dodáván se sklopnou rukojetí s gumovou otočnou podložkou na jednom konci a hákem na druhém. K dispozici je černá brašna s logem pro snadné skladování a přepravu, dále univerzální pas s vlastnostmi všech typů vyráběných zvedáků a záruční list. Zvedák je lakován oranžovou práškovou barvou a má přídavnou pryžovou nakládací podložku, aby nedošlo k poškození zvedané části vozidla.

Dálnice S018010050

Výroba – Čína

Záruka – 1 rok

Cena – 1179 rublů

Zvedák má dělenou kovovou desku pod prahem vozu a také hák s rukojetí, který se liší od všech ostatních v designu s otočnou rukojetí, která je trochu krátká, aby se vešla do dlaně. Uvnitř značkového balení se nachází záruční list, návod k použití a značková taška pro přepravu a skladování zvedáku. Ani na samotném zvedáku, ani na obalu nebylo možné najít jedinou známku oběhu výrobku na trhu Euroasijské hospodářské unie, což naznačuje, že tento výrobek byl certifikován.

Přečtěte si více
Co dát pod bazén?

AVS JA-2000R

Výroba – Čína

Záruka – 1 rok

Cena – 1209 rublů

Zvedák, balený ve značkové kartonové krabici, je dodáván se sklopnou hákovou rukojetí s otočnou rukojetí pro pohodlí, univerzálním záručním listem, návodem k použití a značkovou taškou pro uložení zvedáku. Zvedák má na nákladovém prostoru gumovou podložku, aby nedošlo k poškození prahu auta.

audi 7L6.011.031.B

Výroba – žádná data

Záruka – žádné údaje

Cena – 7030 rublů

Standardní zvedák VAG, dodávaný pro modely Volkswagen Touareg a Audi Q7, nemá obal, a proto nebylo možné získat informace o jeho dodavateli. Nejsou zařazeny ani do běžného dealerského programu Audi. Známé jsou pouze náklady a nosnost zařízení. Kromě toho má zvedák řadu designových prvků, které u jiných modelů nenajdete.

Šroub zvedáku má jemný závit, který zvyšuje počet otáček, ale snižuje krouticí moment potřebný k vytvoření zvedací síly. Protizávit je vyroben nikoli v ocelovém čepu, jako u jiných vzorků, ale ve speciální plastové rozpěrce, která dále snižuje třecí sílu, která vzniká při otáčení šroubu. Na základně, na které se šroub otáčí, je navíc umístěn odnímatelný plastový nástavec pod prsty – díky malé síle na šroub lze tedy zvednout běžný osobní automobil i bez použití rukojeti.

Základna, na které se šroub zvedáku otáčí, má tvar šestiúhelníku, takže na ni můžete nasadit 17mm nástrčnou hlavici a rychle zvednout auto i pomocí klíče.

Rukojeť je 17mm ráčnový klíč.

Synchronizátory jsou vyrobeny z oceli o tloušťce 5 mm a přivařeny k rámu zvedáku – to zaručuje dlouhou životnost bez ohýbání synchronizátorů, což je hlavní důvod selhání konvenčních zvedáků s lisovanými synchronizátory integrálními s rámem.

DŮLEŽITÉ! Hlavním důvodem selhání diamantových zvedáků je zvedání vozu na nerovném povrchu nebo nedostatek svorek pod koly vozu, aby se zabránilo jeho pohybu. Diamantový zvedák je velmi náročný na dodržování těchto pravidel. Pro prodloužení životnosti je také nutné vyloučit suché tření a vnikání nečistot a prachu do páru „šroubek“. Je nutné zajistit, aby bylo mazivo a na závitech šroubů nebyl písek. Pokud je šroub suchý, je třeba před zahájením práce odstranit prach a písek a šroub namazat

Testování

Nejprve jsme zkontrolovali soulad deklarovaných a skutečných parametrů, jako je výška sběru, výška zdvihu a hmotnost. Údaje jsou porovnávány s deklarovanými. Výsledky jsou shrnuty v tabulce 1.

Na základě výsledků testů je vidět, že nejnižší výšku sběrače a nejvyšší výšku zdvihu poskytoval standardní zvedák Audi. Ale také se ukázalo, že je v testu nejtěžší. Zvedák Stvol nadhodnocuje deklarované hodnoty zdvihu oproti skutečným o 13 mm a Skyway je podhodnocuje o 19 mm.

Stejně jako minule je první test zkontrolujte zdroj, která spočívá v desetinásobném zvednutí/snížení přední části vozu – jedná se o dvě sezónní nezávislé výměny kol plus přidáme další dvě montáže náhradních pneumatik za rok provozu. Zvedáky s takovou nosností se pro běžná osobní auta o hmotnosti 1200–1300 kg pravděpodobně nepořídí. Jsou určeny spíše pro minibusy a SUV, takže k testování zvedáků jsme vzali rámové SUV Foton Sauvana o hmotnosti asi 2 tuny.

Téměř všechny subjekty prošly tímto testem bez zničení, kromě zvedáku BelAK. Není divu, že se nám na udávanou zátěž zdál poněkud hubený. Při desátém stoupání se synchronizátory horní části zvedáku zhroutily a odpojily.

Přečtěte si více
Základní principy opravy promáčklin na karoserii - podrobný průvodce s pokyny krok za krokem a užitečnými tipy

Na zvedáku Stvol se po čtvrtém cyklu zvedání/spouštění objevila vůle v synchronizátorech a v závitové části matice. Zvedák Skyway má zpočátku vůli v závitu čepu: šroub se volně pohybuje o čtvrt otáčky závitu, což vede k velké síle na rukojeť při zvedání. Na mazivu šroubu zůstal dokonce kovový prach poté, co prošel přídržným kolíkem.

Po krátké zkoušce životnosti jsou zvedáky odeslány ke kontrole maximální úsilí k neúspěchu na zkušební stolici s tahovým dynamometrem s horní hranicí rozsahu měření 5 tun. Výsledky jsou uvedeny v tabulce 2.

Nejslabším místem testovaných diamantových zvedáků byly rukojeti. U Airline a AVS se kliky háku zlomily při vyvinuté síle 1,5 tuny. S rukojetí zvedáku Skyway není možné vytvořit sílu větší než 1,9 tuny – začíná se deformovat. Vzhledem k tomu, že všechny kliky kromě zvedáku Audi byly zlomené, museli jsme vyrobit domácí kliku z klíče na kola ve tvaru L.

Nejzajímavější bylo, že každý zvedák se při vytváření maximální zátěže rozbil něčím jiným;

Letecká linka — byl odříznut šroub, který drží závitovou tyč pod zvedacím šroubem zvedáku, synchronizátory zůstaly nedotčeny.

AVS – spodní synchronizátory se zmačkaly a oddělily.

Dálnice — rozbité nosné ložisko vrtule, synchronizátory zůstaly nepoškozeny.

Stvol — rám byl deformován, synchronizátory dostaly viditelnou deformaci.

audi — v bezpečnostní plastové rozpěrce byl vyříznut závit, který se rychle vymění za nový. Nedochází k žádnému strukturálnímu poškození.

Jaký je výsledek?

Jak se ukázalo, pořídit si zvedák pro SUV nebo minibus, který vydrží roky, není nic těžkého: pět ze šesti testovaných produktů to zvládlo. Navíc zatížení při zvedání části vozu bude menší než jedna tuna, což nedosahuje ani poloviny jmenovitého. Pokud ale potřebujete zvednout 2 tuny, vyvstávají otázky.

Letecká společnost AJ-R-02

První místo z hlediska nosnosti a s jedenapůlnásobnou rezervou (3400 kg). Není však předurčeno zvednout takovou váhu, protože rukojeť se zlomí již při 1,5 tuně.

Svůj SDR2370

Nejlevnější z prezentovaných zvedáků, má druhou nejlepší nosnost a silnou rukojeť. Nevejde ale na všechna SUV kvůli nejnižší výšce zdvihu – 357 mm s udávanými 370 mm. Během testu životnosti se synchronizátory začaly deformovat. Vzhledem ke své skromné ​​konfiguraci vyžaduje zakoupení ochranného obalu.

Skyway S018010050

Děsivá počáteční vůle šroubového závitového spojení vede k velké síle na rukojeti při zvedání. Třetí výsledek z hlediska nosnosti a rukojeť byla jen lehce pod standardem.

AVS JA-2000R

Naprosto stejný problém jako zvedák Airline: dobrou nosnost kompenzuje slabá rukojeť, která už selhala o 1,5 tuny. Navíc se jedná o nejdražší z konvenčních zvedáků prezentovaných v testu.

BelAK BAK.00059

Jediné selhání testu. Na uvedené vlastnosti je upřímně slabý, navzdory nízké ceně.

Audi 7L6.011.031.B

Designově nejpromyšlenější, snadno použitelný a odolný zvedák, pokud mu nedáváte velká přetížení. S deklarovanou nosností 1710 kg vydržel zatížení 2600 kg a odříznutý plast bezpečnostní rozpěrky lze snadno vyměnit, poté lze zvedák znovu použít. Jeden problém: náklady na původní zařízení jsou vyšší než všechny ostatní vzorky dohromady. Ne každý je připraven koupit si zvedák ve tvaru diamantu za cenu profesionálního pojízdného zvedáku.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button