Zpravy

Co dělat, když víno nekvasí?

Poprvé zkouším dělat víno. Rozmačkala jsem 4 kg nemytého červeného rybízu a přidala asi 3 litry vody. Chtěl jsem přidat cukr ve 3 dávkách, poprvé jsem přidal 800 g (na 4 kg bobulí a 3 litry vody). Dal jsem to všechno do lahvičky (2/3 lahvičky zůstaly prázdné) a nasadil rukavici. Uběhlo 7 dní a rukavice se nezvedá, v čem může být problém?

Rep.1 18. srpna 15, 13:40
náhubek11, Buď je nízká teplota, nebo jsou kvasinky mrtvé.

Rep.2 18. srpna 15, 13:45, za 6 minut

náhubek11, nepsal jsi o kvásku, jak jsem to pochopil, nepřidal jsi ho – myslel jsi, že bude kvasit na divokých? Ano, to se stává a také se stává, že víno s Divokým kvasem nezačne. Používají proto startér – malý objem (sklenice) se uzavře do zavařovací sklenice a na tmavém místě, po dobu tří až čtyř dnů, můžete přidat hnojení ve formě cukru. Mělo by to začít a pak to přidejte do hlavního svazku. i když to teď nepotřebujete – je to týden. cítit, jak voní, pokud je kyselý, pak je možná pozdě přidat kulturní kvasinky.
To se mi stalo jednou a třetí den jsem víno zachránil. jinak by to bylo kyselé.

Brusinky mi taky nekvasí. Sbíral jsem ji na vrcholu zralosti – s maximálním obsahem kyseliny benzoové. Nyní stojí 2 týdny, nekvasí ani nekysele. Zkusím jí dát CHKD a čpavek, snad to půjde. Pokud ne, pak to vysterilizuji a dám do sklenic, abych mohl pít šťávu v zimě))

Arikabinsk Nováček Krasnodarská oblast Abinsk 8 5
Rep.4 02. října 15, 12:57

Vova33, 01 Oct, nekvasí ani z brusinek. 15, 21:22

Dlouholeté zkušenosti z Magadanu ukazují, že brusinky nasypané do sklenice a uskladněné v kuchyni (při pokojové teplotě) nekvasí. Některé byly posypané cukrem, ale ten stále nekvasí, šťáva vytéká (ovocný nápoj je lahodný a lze jej získat bez vaření zředěním vodou), ale nekvasí. Možná čekáte marně?

diver1966 Doktor vědy Rusko, Moskevská oblast. Růža 720 149

No, pokud to nekvasí bez kvasinek, možná stojí za to přidat vinné kvasnice? A sledovat teplotu.
Takto jsem udělal jablečné víno:

Doplněno po 8 minutách:

Omlouvám se, že jsem fotku nepřevrátil vzhůru nohama. Víno dobře prokvasilo. Sud mám obalený fóliovou vyhřívanou podlahou a regulátorem z komerční chladicí vitríny. Nastavil jsem na vypnutí topení na 29°C a zapnutí na 28°C. Zkrátka neustále drží 29°C, i teď ve stáji, když je uvnitř jen 7-12°C.

Poslední vyd. 02. října 15, 15:23 od potápěče 1966

Brusinky mi taky nekvasí. vova33, 01. října 15, 21:22

Arikabinsk, fermentovaný! CHKD také přidal čpavek. Fermentuje v obou nádobách. Neřekl bych, že je to násilné, ale bublá to 2-2 minuty. To se děje od 5. října.

Rep.7 13. října 15, 22:08, za 6 minut

Brusinky mi taky nekvasí. vova33, 01. října 15, 21:22

Brusinky obsahují znatelné množství kyseliny benzoové, klasické konzervační látky. Brusinky obsahují látky podobné antibiotikům. Obě tyto bobule nejsou vhodné ke kvašení.

Přečtěte si více
Univerzální topný kotel: smíšené vícepalivové kotle pro vytápění domácností, foto a video příklady

Rep.8 13. října 15, 22:24, za 16 minut

Mak210, ano, o přírodních konzervantech jsem četla, když už to bylo v lahvi a nekvasilo. Ale rozhodl jsem se to dokončit. Snad se aspoň něco povede. )
Receptů na brusinkové víno je totiž plný internet. Je dokonce k dispozici s umytými bobulemi a bez přídavku ChKD. Teď jim nevěřím.

Rep.9 13. října 15, 23:22, za 59 minut

Teď jim nevěřím Vova33, 13. října. 15, 22:24

Většinu těchto knih píší lidé, kteří sami recepty nevyzkoušeli. Pravidelně dostávám malé množství brusinek a brusinek. Prostě to naplním vodou a nechám to v místnosti měsíce. Ale čínská citronová tráva s cukrem, vyrobená podle 5minutového schématu, jako pokus o zachování vitamínů, fermentovaná dva roky, infekce, navzdory lednici. Teď si hlavu nepletu, vařím hodinu a přidávám cukr 1:1.

Rep.10 14. října 15, 03:55

Podle mých skromných pozorování téměř vždy vyřeší problém kvašení hrst nemytých rozinek v čerstvě rozdrcené dužině.

Rep.11 16. října 15, 20:17

Jen to naplním vodou a vydrží měsíce mak210, 13. října. 15, 23:22

děláme to také. V zimě je morsik skvělý, ale nepiju ho v čisté formě, ředím ho vodou a trochou cukru. A moje žena peče úžasné koláče z brusinek.

Doplněno po 3 minutách:

diver1966, Na vaší fotce, kde je nahoře modrý válec, jaké jsou ty 2 trubky uprostřed víka? Na spodním GZ chápu.

Poslední vyd. 16. října 15, 20:20 z Vova33

Alex52 Výzkumný pracovník N Novgorod 2.8 tis. 1 tis. 2

Rep.12 16. října 15, 20:30, za 14 minut
diver1966,

Víno dobře prokvasilo. Sud mám obalený fóliovou vyhřívanou podlahou a regulátorem z komerční chladicí vitríny. Nastavil jsem na vypnutí topení na 29°C a zapnutí na 28°C. Zkrátka neustále drží 29°C, i teď ve stáji, když je uvnitř jen 7-12°C. potápěč1966, 02. října 15, 15:14

Není na víno příliš vysoká teplota? Jablečné víno dávám do sklepa po 2-3 týdnech. Bloudí sice déle, ale IMHO Víno vyjde lépe. Na moskevském setkání 2015 obsadil 1. místo.

Rep.13 16. října 15, 20:44, za 15 minut

Je možné vytvořit teplo pro víno, ale chlad je obtížnější. Bydlím v bytě, nejsou tam žádná chladná místa. I když můžete zapnout klimatizaci, pokud ji máte. Ale to není řešení, je to drahé.

Rep.14 08. dubna 16, 21:32

Víno s divokými kvasinkami dělám vždy nejprve s kváskem. To znamená, že než začnete bobule třídit, rozmačkejte malou část do sklenice a rozpusťte tam několik lžic cukru. Zatímco se bobule třídí, pokud je jich hodně, bude to trvat několik hodin, startér by se měl začít pokrývat pěnou. Pro jistotu můžete ještě pár hodin počkat nebo dokonce nechat přes noc. Poté nalijeme předkrm do hlavního složení a vše by mělo fungovat, první porci cukru přidávám vždy, až když kvasnice snědí přírodní cukr. Pokud startér nekvasí, znamená to, že je buď nízká teplota, nebo jsou kvasinky mrtvé. Pokud po instalaci vodního uzávěru nekvasí, zkontrolujte těsnost. Pokud vše ostatní selže, přidejte droždí, ale pouze vinné, jinak výsledkem nebude víno, ale kaše.

Přečtěte si více
Kolik zubů má čivava?

Rep.15 23. srpna 16, 05:17

jaké jsou ty 2 trubičky ve středu uzávěru vova33, 16. října. 15, 20:17

Taky mě napadla tato otázka – asi ten teploměr

Moc se mi líbila myšlenka vyhřívání sudu, jelikož nemám možnost stabilizovat požadovanou teplotu v místnosti, zkusím ji stabilizovat na sudu

Udělám červené víno, hrozny rozdrtím a dám do sudu. Je to již čtvrtý den, uzávěr dužiny nekyne (nekvasí). Před týdnem jsem dal do bílého, nakvasilo to druhý den.

Doplněno po 1 minutách:

Poslední vyd. 21. září 16, 20:11 od gaika

Zpráva smazána
gaika Nováček Mogilev 9 2
Rep.17 21 Sep. 16, 21:24
Vše dělám z divokého droždí. Hrozny jsem nemyla, měsíc nepršelo.
Zpráva smazána
gaika Nováček Mogilev 9 2
Rep.18 21 Sep. 16, 23:21

Díky za radu. Ale zkusím ještě jeden trik. Dnes jsem z usazeniny odstranil bílé víno a nalil ho 100-150 gramů do červeného. Pokud to ráno nehraje, podívám se po CHKD.

Přidáno po 19 hodině. 27 minut.:

Víno se začalo vařit, začalo bublat a začalo téct. Ráno se klobouk zvedl. Startér z bílého vína fungoval.

Poslední vyd. 22. září 16, 18:49 od gaika

MikeMiller Nováček Moskva 8 2
Rep.19 02. října 16, 11:42
Víno po odstranění z kalů přestalo kvasit. Mám si dělat starosti?

Přátelé, ahoj všichni!

Je to moje první vinařská zkušenost. Červené víno jsem dělal v podstatě z hroznů. Vše je založeno na technologii. Po odstranění dužiny uplynulo 21 dní a já se rozhodl pro první transfuzi, jelikož se na dně nahromadilo slušné množství sedimentu. A i když fermentace stále pokračovala (někdy vycházely bubliny, ale méně často a lehká pěna se pomalu „pohybovala“).

Když jsem víno po dekantaci ochutnal, byl jsem velmi překvapen. Možná nejsem samozřejmě labužník, ale chuť je velmi dobrá (popravdě jsem čekal, že to bude kyselá kaše). Není tam vůbec znatelný cukr. V dochuti je velmi mírná kyselost, ale docela „zdravá“. Už bych to dal na stůl. Ale jak se říká, k dokonalosti se meze nekladou.

Nalil jsem to do skleněné láhve a znovu položil na vodní uzávěr. A pak jsem si všiml, že místo bublinek se v trubičce začal tvořit podtlak (voda se trochu stáhla).
Lehce s ním zatřepu – zdá se, že vzduch je tlačený zpět k východu. Pár bublinek pak hodinu sedí, opět je vakuum.

Na povrchu ani u stěn se nic moc neděje. Na dně ještě padala malá usazenina (jen trochu, zbyla po nalití).

Jaké jsou mé činy? Uklidnit se, že je vše v pořádku, snížit teplotu na 15-16 stupňů a nechat ještě měsíc?
Nebo naopak zvýšit teplotu, vícekrát denně vyvětrat, protřepat a zkusit znovu rozproudit kvašení? Nebo něco jiného?

Opravdu bych ocenil vaši radu!

Přečtěte si více
Jak dlouho se špačci v průměru dožívají?

Zdravím všechny.
Už delší dobu mimo sezónu dávám (ne často) víno, respektive a la portveshok, na hroznový koncentrát Djemka.ru, hodně lidí si to plete s Jem&Co – ale to jsou úplně jiní výrobci nebo baliči ( existuje také jeden s VELMI podobným štítkem Happy Apple). Nebudu se přít, co je lepší nebo horší, z osobní zkušenosti tito producenti vinnou révu vůbec nezakládali.
Obecně s Djemkou vždy vše klaplo, kvašení jsem zastavil o 10-12 jednotek. cukru, přidaného nedostatečně rektifikovaného nebo tříděného 70-75%, čímž se obsah alkoholu v mladém víně zvýší na 18-19% – a do sudu, nebo pokud rychle, do sklenic s dubem a vakuově.
Tentokrát opět – zředěno 1:4 (4 kg a 16 vody) + 2 kg dextrózy, hustota mladiny 20-21 (dle plovákového hustoměru), ve vodě rozpuštěné kvasinky Lalvin V 1116, do mladiny nakapat 5 kostek čpavku pro krmení obecně je všechno jako vždy, ale tady je ten paradox – čert to na den a žádná reakce, jako v písni Vysockij:
proč je všechno špatně? Vše se zdá být jako vždy:
Stejná obloha – opět modrá,
Stejný les, stejný vzduch a stejná voda.

ale vůbec to nebloudí!
Možná někdo ví, že džem je “slinutý” – chemie?

Diskuse o tom, že koncentráty nejsou na víno – nechte na později, sám vím, že ryby nejsou a krab je chutný, když jsou hrozny a dělám ho s ním.

PS: Obecně jsem čekal den – výsledek 0. Vyděsil jsem se – otevřel jsem nové balení stejných kvasnic (5g) a nalil je rovnou do mladiny bez kvašení – po 3 hodinách první bubliny, po 12 hodiny fungovalo jak má. Předchozí balení vypršelo (vyhodil jsem ho bez koukání), ale nový je do 08.24.

8 2024 февраля
Sdílet:

Komentáře 23

Přihlaste se nebo zaregistrujte, abyste mohli psát komentáře, klást otázky a účastnit se diskuse.

Kvalita tohoto koncentrátu „skáče“ a ukazuje se jako loterie: začne, nezačne. Zkuste tento koncentrát:

Cena není přiměřená, ale s kvalitou nebyly žádné problémy.

Nic proti tomu nemám, ale sakra, je to vyrobené podle specifikací a dokonce i trvanlivost 2 roky — to je stejné jako u přírodních šťáv?! Možná proto „tam nebyla kvalita“ – jen cukr a kyselina askorbová?

Naznačuje něco prázdný kanystr? )))

Říkám vám, že nejsem proti takovému džusu, stejně mi všechno fungovalo, droždí bylo zřejmě po splatnosti. Teď to bublá jednou za sekundu.

Právě jsem dokončil frakční destilaci s pseudomacerací za použití přesně tohoto koncentrátu + 1 kg dextrózy, i když kvasinky jsou jiné. Fermentovalo 5 dní do stavu „suchého vína“. Moje žena ví hodně o suchých vínech a po přičichnutí řekla, že je to chemické. Na jazyku jsem to ještě pořádně nezkoušel.
Nemůžu nic říct, nastydl jsem a můj čich zmizel, ale konečně jsem začal jasně vnímat hlavy a kdy končí. To znamená, že zatímco vás bolí nos, bolí vás hlava, ale když to přestane, je to alkohol.
Po frakční části to vyšlo na 2,1 litru 80%, ALE vozil jsem na koloně destilát a následovalo posilování.

Přečtěte si více
Domácí péče Pandanus

Koncentráty je těžké začít. Zřejmě jsou tam ještě nějaké konzervanty
Ke spuštění dochází vždy až druhý den
Nejdřív jsem si myslel, že je to struska, přihodil jsem trochu kvasnic a přirozeně to bombardovalo. Podruhé jsem přidal hrozny, ale taky jsem něco nepočítal a bomba
Pak už vše klapalo, jak mělo

Dělám jen bosou chachu, takže nabíjím cukr o 20-22% a ovocná turba

Na fotografii je 5 kg koncentrátu, 2.5 cukru, 20 litrů vody, 1.5 kg zmrzlinového dortu z podzimu.

Udělal jsem to, ale nepamatuji si, jaký výrobce byl koncentrát. Celkově to dopadlo v pořádku. pil)))
Řekněte mi, jakou barvu vína vyrábíte touto metodou?
Obecně k výrobě Calvadosu často používám koncentrát jablečné šťávy, když není sezóna jablek, v zásadě to vždy dopadne dobře.

pokud je uchováván ve sklenicích s tyčinkami ve vakuu (až 5 gramů na litr po dobu 2-3 měsíců), je to jen tmavě červené, pokud je ve 20litrovém sudu po dobu šesti měsíců nebo rok, pak vínové (na světle nebo na slunci – trochu; lehčí než vařená obilná káva), podle chuti – v sudu je kyselejší a dokonce se zdá, že je tlustší nebo tak něco, ale to je subjektivní.

Rozumím, díky!
Dlouho jsem to nezkoušel skladovat. A hned jsem vždycky dostal růžové, přesně jako tovární růžové víno.
Tyčinky vždy louhuji Calvadosem a whisky ve víně bude barva pravděpodobně sytější díky počáteční růžové než bílé.

Koncentrát není pojem pro víno. Šťávu nijak nezahustíte.
A „koncentrát“ v kanystrech je takzvaný „afterbirth“ z rozdrcené dužiny a nově vyluhovaný ve vodě. Poté se lisuje a dochucuje cukry nebo náhražkami.
Ale i z tohoto „vína“ je to možné. Ale staromódním způsobem.

Zkoušel jsem to udělat se šťávou Jem&Co, ale nešlo to, fermentace ani nezačala.

Vezměte si Bragmana, proč všechny ty experimenty s kvasnicemi, proč? Abychom pak řekli, že to nekvasí, pokud je každý zkontroloval, nejsou žádné stížnosti, proč experimenty?)

Mýlíte se, souhlasím, Bragman pro měsíční svit a Lalvin výhradně pro víno se považuje za standard.

Bragman má také vinné kvasnice, podívejte se na řádek)

Ve skutečnosti mnoho vinařů říká, že chuť vína určují kvasinky.

Pak můžete vsadit na divoké, přidat pár kilogramů hroznů)

ne. dost, párkrát šli do mléka, ale kaše dopadla skvěle a chacha se dobře olizovala.
Chci portmanteau!

Zkuste tedy jiné droždí, možnosti nejsou)

ne. dost, párkrát šli do mléka, ale kaše dopadla skvěle a chacha se dobře olizovala.
Chci portmanteau!

Sdílejte prosím podrobný recept na portveshku.

Vynechme první stupeň „vína“ – vše je podle klasiky, přibližně sladkosti do 20-21 podle hustoměru.
Zde jsou dvě možnosti:
1. Klasický typ:
cukr necháme nízko – zbytek je od 10 do 12 jednotek dle hustoměru z počátečních 20-21 jednotek. Musíte ochutnat, abyste zjistili, zda vám chutná sladkost, nebo trochu více fermentovat, pokud je příliš sladké (toto je subjektivní pro každého). Získá se obsah alkoholu (příklad), první indikátor byl 21 g/l a druhý byl 11 g/l. Každý litr vína tedy zkvasil 10 g cukru. 21 g cukru tedy dává 10.75 alkoholu, nízkoalkoholický 11 jednotek nebo mínus 5.5 alkoholu (10.75-5.5) = 5.25 % obsahu alkoholu. pokud je vše vyhovující, zastavíme kvašení buď metabisulfátem nebo tříděním od 70 do 80% (nepoužívat destilát, pouze rektifikované ovoce nebo v krajním případě cukr Výpočet třídění je jednoduchý – běžná měsíčková kalkulačka a co). konečný obsah alkoholu ve víně, který chcete získat, s přihlédnutím k tomu, co už ve víně je ano (např. již máte 5.25 %, což znamená na 20 litrů vína obsah alkoholu 5.25 musíte přidat 70% 5 litrů třídění, abyste získali celkem 18,3% Vyndáme do chladu, nejlépe, ale ne nutně na dva dny, jednou dvakrát, třikrát na 5-10 dní Nalijeme do sklenic s dřevěnými štěpky, hranolky – pod vakuem – a po dvou nebo třech měsících to zkoušíme v sudu – se stejným produktem je to sytější a kyselejší (ale mám sud s slovenský dub)

Přečtěte si více
Praktický a útulný obdélníkový altán pro letní sídlo: jak postavit

2. Jako „jako všichni ostatní“ – nebo jednodušší
– mladinu zakvasíme na 0, pak je obsah alkoholu ve víně na počátečních 21 jednotkách cukru 10.75%., zastavujeme kvašení metabisulfátem z hříchu. Sediment slijte, jeden nebo dva tři, můžete zesvětlit, přidat dextrózu nebo fruktózu, dokud nebude potřebná „sladkost“ od 50 do 100 g/l. Přidáme třídění rektifikovaného lihu 70-80% (zpevníme) na 18-22% lihu (jak chcete), necháme uležet a sudové zavařovací lahve.
No, něco takového.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button