Zpravy

Proč můj ukazatel směru rychle bliká, ale všechna světla fungují?

Levý blinkr začal blikat rychleji než obvykle. Někde se to sbírá. Pokud jedete rychlostí, tak je vše v pořádku, ale je potřeba trochu zatížit elektrickou síť v podobě brzd a je to podobný jev jako u Lady. Jednotka levého zadního světlometu zazvonila testeru, ke zkratu nedošlo. co by to mohlo být?

Qashqai 1.5 dCi 2WD Acenta

sash_u 450
Zprávy: 484 Registrovaný: 30. května 2011, 00:20 Kde: Murmansk Kontaktní informace:

Re: Levý blinkr začal blikat rychleji než obvykle

zpráva sash_u » 28. srpna 2012, 21:09

špatné uzemnění nebo kontakt, vyjměte baterku a podívejte se blíže.

diplomatothello 1500
Zprávy: 1692 Registrovaný: 28. prosince 2009, 23:57 Kde: Město na Něvě (Petrohrad)

Re: Levý blinkr začal blikat rychleji než obvykle

zpráva diplomatothello » 28. srpna 2012, 21:16

rychlé blikání je známkou vypálené (téměř vypálené) žárovky blinkru

Pokud jste pomohli, klikněte na „Děkuji!“
Kia Sportage III 2.0 2wd 2015 luxe 3tis.
Nissan Qashqai 1,6 2wd 2012 SE 50tis.
Nissan Qashqai 2.0 CVT 2 wd 2008 SE 103tis.
nissan juke
Nissan Qashqai
kia spektra
suzuki liana
VAZ 2101

Dmitrij Petrohrad 2500
Zprávy: 2975 Registrovaný: 07. srpna 2007, 22:31 Kde: Pouze Petrohrad a Zenit. Kontaktní informace:

Re: Levý blinkr začal blikat rychleji než obvykle

zpráva Dmitrij Petrohrad » 28. srpna 2012, 21:35

Vše bylo při starém, jen při zapnutí levého blinkru blikalo i levé brzdové světlo. Deska baterky byla vyměněna v rámci záruky.

Objednáno 22.07.07 QASHQAI 2.0l 2WD CVT SE+, KY0. Přijato 04-04-08. Najeto 172000m. Spotřeba 12,0l.

Alexej 500
Zprávy: 599 Registrovaný: 27. března 2008, 23:23

Re: Levý blinkr začal blikat rychleji než obvykle

zpráva Alexej » 28. srpna 2012, 23:44

Zazvonil jsem na zadní světelnou desku tak, že jsem od ní odpojil drát. Vyměnil jsem v něm 2 žárovky. Zbývají 2 žárovky na levé straně a vepředu?

Qashqai 1.5 dCi 2WD Acenta

cihla 250
Zprávy: 268 Registrovaný: 04. dubna 2009, 13:29 Kde: Astrachaň Kontaktní informace:

Re: Levý blinkr začal blikat rychleji než obvykle

zpráva cihlový » 29. srpna 2012, 05:58

Měl jsem podobný problém, problém jsem vyřešil rozebráním levého zadního světla a vytíráním „cest“ lihem.

Tjapa 500
Zprávy: 535 Registrovaný: 24. září 2009, 17:00 Kde: Jekatěrinburg Kontaktní informace:

Re: Levý blinkr začal blikat rychleji než obvykle

zpráva Tjapa » 29. srpna 2012, 07:42

Alexej napsal: Levý blinkr začal blikat rychleji než obvykle. Někde se to sbírá. Pokud jedete rychlostí, je vše v pořádku, ale je potřeba trochu zatížit elektrickou síť v podobě brzd a je to podobný jev jako u Lady. Jednotka levého zadního světlometu zazvonila testeru, ke zkratu nedošlo. co by to mohlo být?

Utíráním cest ničeho nedosáhnete, pokud se bude konverzace týkat Qashqaie – pre-Restyle. Postupem času se tento problém projevuje téměř u všech Qashqai, kteří neustále jezdí se zapnutými světly (potkávacími světly) a často drží nohu na brzdě, když stojí v zácpě. Důvod spočívá v konektoru kabeláže levého zadního světla (obvykle levého). Postupem času se vlivem zatížení sítě začnou zahřívat a tavit kontakty v konektoru svítilny. Pak se vše zhorší, kontakt se zhorší – odpor roste, ještě více se zahřívá a nakonec kontakt vyhoří. Známky chybějícího kontaktu v konektoru svítilny jsou tak nepochopitelné chování u osvětlovacích zařízení, například centrální brzdové světlo bude blikat s blinkrem.
Pokud se objeví první známky nepochopitelného chování osvětlovacího zařízení, je lepší svítilnu okamžitě vyjmout a utáhnout kontaktní „antény“ na „matce“ konektoru a vyčistit kolíky na samotné svítilně. Do budoucna se zbavte zvyku neustále držet nohu na brzdě v dopravních zácpách, zvláště když je silnice hladká a auto se samo nehne a vy nemusíte měnit kabeláž a světlo.

Přečtěte si více
Proč pivoňky nekvetou? Co mám dělat?

PS Spálené kontakty nejsou v záruce, takže prodejce drahou baterku a kabeláž vymění na vaše náklady, ale to se dá opravit.

QQ 4WD, SE+ Z11 si QQ 4WD, SE+ KYO
Toyota Land Cruiser 200 benzín

GPS 250
Zprávy: 286 Registrovaný: 17. března 2011, 12:11 Kde: Petrohrad Kontaktní informace:

Zayec Věčná paměť!
Zprávy: 5754 Registrovaný: Pá 30. října 2009 20:26:27 Model auta: VAZ-21074, 2002, PTF, BSZ, parkovací senzory, CB (ALAN 78+, LEMM anténa) Typ motoru: Karburátor Kde: Ryazan Dík: 77 krát poděkoval: 300 krát

Re: Při odbočování doleva kontrolka bliká velmi rychle

Nepřečtená zpráva Zayec » Út 14. září 2010 18:49:59

Relé směrových světel ve skutečnosti přejde do tohoto režimu, když jedna z lamp shoří nebo když se kontakt na jedné z nich zhorší. Stačí zkontrolovat, která lampa v tuto chvíli nesvítí, a problém odstranit.

Naposledy upravil Zayec út. září 14, 2010 18:51:00, upraveno celkem 1krát.

Zayec

VladiZlavský správce
Zprávy: 18068 Registrovaný: So 07. června 2008 21:11:19 Model auta: VAZ 2111, červená, ESP a tak dále :) Typ motoru: Injektor Kde: Rusko, Krym, Simferopol Dík: 2116 krát poděkoval: 1880 krát Kontaktní informace:

Re: Při odbočování doleva kontrolka bliká velmi rychle

Nepřečtená zpráva VladiZlav » Út 14. září 2010 18:50:45

mishanya
Toto je standardní funkce. Ve chvíli, kdy to uvidíte, zastavte auto, zatáhněte ruční brzdu a hledejte, která lampa nefunguje. Relé pracuje, když lampa nepracuje. Tak to má být. No, pokud jsou lampy neporušené, kontakty jsou normální – relé je pravděpodobně vadné, ale sám jsem se s tím nesetkal. Na vině byla vždy žárovka nebo kontakty.

VladiZlav

VladiZlavský správce
Zprávy: 18068 Registrovaný: So 07. června 2008 21:11:19 Model auta: VAZ 2111, červená, ESP a tak dále :) Typ motoru: Injektor Kde: Rusko, Krym, Simferopol Dík: 2116 krát poděkoval: 1880 krát Kontaktní informace:

Re: Při odbočování doleva kontrolka bliká velmi rychle

Nepřečtená zpráva VladiZlav » Út 14. září 2010 18:51:43

Zayec
náskok o 46 sekund

VladiZlav

Zayec Věčná paměť!
Zprávy: 5754 Registrovaný: Pá 30. října 2009 20:26:27 Model auta: VAZ-21074, 2002, PTF, BSZ, parkovací senzory, CB (ALAN 78+, LEMM anténa) Typ motoru: Karburátor Kde: Ryazan Dík: 77 krát poděkoval: 300 krát

Re: Při odbočování doleva kontrolka bliká velmi rychle

Nepřečtená zpráva Zayec » Út 14. září 2010 18:52:06

VladiZlav
Ten, kdo vstal první, dostane pantofle.

Zayec

saturn Zkušený klasic
Zprávy: 432 Registrovaný: So 01. srpna 2009 19:28:46 Model auta: Chevrolet NIVA L Auster E IV, září 2014 Typ motoru: Injektor Kde: Centrální černozemská oblast. Dík: 10 krát poděkoval: 15 krát Kontaktní informace:

Re: Při odbočování doleva kontrolka bliká velmi rychle

Nepřečtená zpráva Saturn » Út 14. září 2010 18:53:07

Přečtěte si více
Proč husy kokrhají?

Další možnost – protože rychlé blikání směrových světel signalizuje, že jedna z lamp (z Murzilky) vyhořela:
1) Lampa vyhořela (přední nebo zadní – 21 W).
2) Kontakt v obvodu těchto lamp pravidelně mizí.

Saturn

VladiZlavský správce
Zprávy: 18068 Registrovaný: So 07. června 2008 21:11:19 Model auta: VAZ 2111, červená, ESP a tak dále :) Typ motoru: Injektor Kde: Rusko, Krym, Simferopol Dík: 2116 krát poděkoval: 1880 krát Kontaktní informace:

Re: Při odbočování doleva kontrolka bliká velmi rychle

Nepřečtená zpráva VladiZlav » Út 14. září 2010 18:53:43

Zayec napsal: Kdo první vstane, dostane pantofle

VladiZlav

saturn Zkušený klasic
Zprávy: 432 Registrovaný: So 01. srpna 2009 19:28:46 Model auta: Chevrolet NIVA L Auster E IV, září 2014 Typ motoru: Injektor Kde: Centrální černozemská oblast. Dík: 10 krát poděkoval: 15 krát Kontaktní informace:

Re: Při odbočování doleva kontrolka bliká velmi rychle

Nepřečtená zpráva Saturn » Út 14. září 2010 18:54:25

VladiZlav
Zayec
budu třetí!

Saturn

VladiZlavský správce
Zprávy: 18068 Registrovaný: So 07. června 2008 21:11:19 Model auta: VAZ 2111, červená, ESP a tak dále :) Typ motoru: Injektor Kde: Rusko, Krym, Simferopol Dík: 2116 krát poděkoval: 1880 krát Kontaktní informace:

Re: Při odbočování doleva kontrolka bliká velmi rychle

Nepřečtená zpráva VladiZlav » Út 14. září 2010 18:59:24

saturn napsal: Já budu třetí
Postav se do řady. :vtipálek:

VladiZlav

mishanya Registrován na semerka.info Zprávy: 11237 Registrovaný: Ne 18. října 2009 14:53:36 Model auta: VAZ 2107, vstřikovač, listopad 2008, 1.5 l, E-2, barva jaspis. mafon KENWOOD, akustika Pioneer, síh KROKADAIL:) tak to zůstane:) Typ motoru: Injektor Kde: Doněck, SOVĚTSKÝ SVAZ Dík: 277 krát poděkoval: 781 krát

Re: Při odbočování doleva kontrolka bliká velmi rychle

Nepřečtená zpráva mishanya » Út 14. září 2010 19:02:51

VladiZlav napsal: V tu chvíli, když tohle vidíš

Sakra, ve městě s naším motorem hned nezastavíš, když jsem vstal, podíval jsem se a zdálo se, že všechno funguje, zítra ráno zkontroluji všechny kontakty na žárovkách.

mishanya

mishanya Registrován na semerka.info Zprávy: 11237 Registrovaný: Ne 18. října 2009 14:53:36 Model auta: VAZ 2107, vstřikovač, listopad 2008, 1.5 l, E-2, barva jaspis. mafon KENWOOD, akustika Pioneer, síh KROKADAIL:) tak to zůstane:) Typ motoru: Injektor Kde: Doněck, SOVĚTSKÝ SVAZ Dík: 277 krát poděkoval: 781 krát

Re: Při odbočování doleva kontrolka bliká velmi rychle

Nepřečtená zpráva mishanya » Út 14. září 2010 19:08:21

pokud tam není periodicita, tak nejspíš někde na žárovkách občas do kontaktu nepřijde (myslím, že jsem to pochopil správně, v extrémních případech relé). boom hodinky

mishanya

mishanya Registrován na semerka.info Zprávy: 11237 Registrovaný: Ne 18. října 2009 14:53:36 Model auta: VAZ 2107, vstřikovač, listopad 2008, 1.5 l, E-2, barva jaspis. mafon KENWOOD, akustika Pioneer, síh KROKADAIL:) tak to zůstane:) Typ motoru: Injektor Kde: Doněck, SOVĚTSKÝ SVAZ Dík: 277 krát poděkoval: 781 krát

Přečtěte si více
Musím mít oprávnění k řízení minitraktoru?

Re: Při odbočování doleva kontrolka bliká velmi rychle

Nepřečtená zpráva mishanya » Út 14. září 2010 19:10:43

tady už je fronta. Tohle není stánek s pivem.

mishanya

Sergey_z Klasicista začátečník
Zprávy: 157 Registrovaný: So 21. března 2009 7:35:55 Kde: Kursk Kontaktní informace:

Re: Při odbočování doleva kontrolka bliká velmi rychle

Nepřečtená zpráva Sergey_z » Út 14. září 2010 19:37:15

Ale ještě nikdo neřekl, že se to může stát, když svítilna v blinkru nemá nominální hodnotu, která je potřeba, a to není 21W.
Osobně jsem měl takový problém a právě z tohoto důvodu.

Sergey_z

Násilný generál automobilového vojska semerka.info
Zprávy: 41935 Registrovaný: Čt 11. prosince 2008 17:11:37 Model auta: Priora kombi. Byla tam celá řada „klasik“. Typ motoru: Injektor Kde: Krasnodarská oblast, Khadyzhensk Dík: 2657 krát poděkoval: 5023 krát

Re: Při odbočování doleva kontrolka bliká velmi rychle

Nepřečtená zpráva bujný » st 15. září 2010 4:25:18

Sergey_z napsal: ještě nikdo neřekl, že se to může stát, když lampa v blinkru nestojí stejnou hodnotu jako je potřeba, tedy ne 21W.

Ano, to je zajímavé. Relé otáčení „ví“, jaký by měl být celkový odpor všech šesti paralelně zapojených lamp. A když se změní (čti, jedna z kontrolek shoří, žárovka jiného výkonu/odporu) „donutí“ kontrolku, aby to signalizovala častějším blikáním.

bujný

Igor001/7 Nativní člen fóra :) Zprávy: 3653 Registrovaný: St 11. listopadu 2009 15:39:16 Model auta: VAZ 2107-20 (vstřikovač) Lilek:) 2005 (prodáno) VAZ 2103 1980 Modrý Jadran Typ motoru: Karburátor Kde: Krasnojarsk Dík: 68 krát poděkoval: 142 krát

Re: Při odbočování doleva kontrolka bliká velmi rychle

mishanya
Zem na mém zadním světle byla ulomená, také možnost

Igor001/7

Smoky555 Otec ruské klasiky
Zprávy: 1578 Registrovaný: Po 01. únor 2010 9:57:07 Model auta: LADA Largus, MT, 1.6, 16, k4m, 104 hp Typ motoru: Injektor Kde: Volgograd Dík: 3 krát poděkoval: 97 krát Kontaktní informace:

Re: Při odbočování doleva kontrolka bliká velmi rychle

Nepřečtená zpráva Smoky555 » st 15. září 2010 5:28:19

a v tuto chvíli pravidelně ztrácím kontakt někde v předním levém blinkru, posouvám to – funguje to dobře, stále nemám čas jít do obchodu koupit nový konektor :)

Smoky555

Igor001/7 Nativní člen fóra :) Zprávy: 3653 Registrovaný: St 11. listopadu 2009 15:39:16 Model auta: VAZ 2107-20 (vstřikovač) Lilek:) 2005 (prodáno) VAZ 2103 1980 Modrý Jadran Typ motoru: Karburátor Kde: Krasnojarsk Dík: 68 krát poděkoval: 142 krát

Re: Při odbočování doleva kontrolka bliká velmi rychle

Smoky555
No, podívej, možná to můžeš vyčistit a utáhnout a nebudeš muset nic kupovat

Igor001/7

Smoky555 Otec ruské klasiky
Zprávy: 1578 Registrovaný: Po 01. únor 2010 9:57:07 Model auta: LADA Largus, MT, 1.6, 16, k4m, 104 hp Typ motoru: Injektor Kde: Volgograd Dík: 3 krát poděkoval: 97 krát Kontaktní informace:

Přečtěte si více
Pavilony pro bazény: přístřešky a posuvné kopule z polykarbonátu, pro oválné a kulaté bazény, vyrobené z PVC a dřeva.

Re: Při odbočování doleva kontrolka bliká velmi rychle

Nepřečtená zpráva Smoky555 » st 15. září 2010 5:41:09

Igor001/7 napsal: Smoky555
No, podívej, možná to můžeš vyčistit a utáhnout a nebudeš muset nic kupovat

Ne, už jsem se díval, všechno je tam hodně volné, předchozímu majiteli se tam nějak podařilo dát nějakou nestandardní žárovku, neptejte se mě jakou nebo jak, nevzpomínám si.
A pak z mých zkušeností s opravou tatínkovy groše (78, na dálnici to stále tlačí do 130) je jednodušší vyměnit zdeformované kontakty, než pracně obnovovat potřebnou geometrii – pokud už jednou selhaly, tak to je vše budou tančit v různých směrech.
Navíc cena je asi 30 rublů a 2 minuty v blízkosti obchodu.

Smoky555

Igor001/7 Nativní člen fóra :) Zprávy: 3653 Registrovaný: St 11. listopadu 2009 15:39:16 Model auta: VAZ 2107-20 (vstřikovač) Lilek:) 2005 (prodáno) VAZ 2103 1980 Modrý Jadran Typ motoru: Karburátor Kde: Krasnojarsk Dík: 68 krát poděkoval: 142 krát

Re: Při odbočování doleva kontrolka bliká velmi rychle

Smoky555 napsal: Navíc cena je asi 30 rublů a 2 minuty v blízkosti obchodu.
Pak už je to jen otázka vašeho volného času

Igor001/7

Longenen Otec ruských klasiků
Zprávy: 1718 Registrovaný: So 08. srpna 2009 18:47:26 Model auta: nespecifikováno Kde: nespecifikováno Dík: 4 krát poděkoval: 53 krát

Re: Při odbočování doleva kontrolka bliká velmi rychle

Nepřečtená zpráva Longenen » st 15. září 2010 6:05:37

Vhodím své dva centy.
I to se může stát, když místo 21wattových svítilen mají přední blinkry LED.

Longenen

mishanya Registrován na semerka.info Zprávy: 11237 Registrovaný: Ne 18. října 2009 14:53:36 Model auta: VAZ 2107, vstřikovač, listopad 2008, 1.5 l, E-2, barva jaspis. mafon KENWOOD, akustika Pioneer, síh KROKADAIL:) tak to zůstane:) Typ motoru: Injektor Kde: Doněck, SOVĚTSKÝ SVAZ Dík: 277 krát poděkoval: 781 krát

Re: Při odbočování doleva kontrolka bliká velmi rychle

Nepřečtená zpráva mishanya » Čt 16. září 2010 6:15:07

všechno zapnulo, funguje to, vyčistil jsem kontakty na zadním

mishanya

mishanya Registrován na semerka.info Zprávy: 11237 Registrovaný: Ne 18. října 2009 14:53:36 Model auta: VAZ 2107, vstřikovač, listopad 2008, 1.5 l, E-2, barva jaspis. mafon KENWOOD, akustika Pioneer, síh KROKADAIL:) tak to zůstane:) Typ motoru: Injektor Kde: Doněck, SOVĚTSKÝ SVAZ Dík: 277 krát poděkoval: 781 krát

Re: Při odbočování doleva kontrolka bliká velmi rychle

Nepřečtená zpráva mishanya » Čt 16. září 2010 16:42:21

Dneska jsem si všiml této legrační věci, zapínám levý blinkr a opět bliká kontrolka na panelu s dvojnásobnou frekvencí dobře, vystoupil jsem z auta Moje žena sešlápne brzdový pedál. Svítí blinkr a plné žhavení, vyndal jsem černý zemnící drát, trochu jsem ho oškrábal na čepu, dotáhl vše v pořádku , stejný příběh, ze vzteku jsem praštil do baterky Zřejmě opět mizerná celková hmotnost pro celou levou lampu nebo v kontaktech žárovky semaforu?

mishanya

mishanya Registrován na semerka.info Zprávy: 11237 Registrovaný: Ne 18. října 2009 14:53:36 Model auta: VAZ 2107, vstřikovač, listopad 2008, 1.5 l, E-2, barva jaspis. mafon KENWOOD, akustika Pioneer, síh KROKADAIL:) tak to zůstane:) Typ motoru: Injektor Kde: Doněck, SOVĚTSKÝ SVAZ Dík: 277 krát poděkoval: 781 krát

Přečtěte si více
Je kukuřice luštěnina nebo ne?

Re: Při odbočování doleva kontrolka bliká velmi rychle

Nepřečtená zpráva mishanya » Čt 16. září 2010 16:54:28

awww, ti, kteří se vyznají v autoelektrice, prosím, odpovězte a řekněte mi, hlupáku, jak tento problém vyléčit, jinak mě zítra čeká nucený pochod 500 km a mám takovou „barevnou hudbu“.

mishanya

Moderátor BORODA
Zprávy: 2851 Registrovaný: St 28. července 2010 17:22:14 Model auta: VAZ 2107 (elektrický balíček) Typ motoru: Injektor Kde: Syktyvkar Dík: 103 krát poděkoval: 371 krát

Re: Při odbočování doleva kontrolka bliká velmi rychle

Nepřečtená zpráva BORODA » Čt 16. září 2010 17:10:11

mishanya
Ano, to je problém našich baterek a 8x-9x taky. Nejlepším řešením je koupit novou desku s lampami, která se vkládá do baterky. Při výměně nezapomeňte věnovat pozornost konektoru, který se k němu hodí. Hmota zpravidla začíná oxidovat jak na desce, tak v konektoru. Tento kontakt je třeba řádně vyčistit, stejně jako všechny ostatní. Nyní existuje spousta různých chemikálií pro kontakty, používám Vyurtovskaya, pomáhá to velmi dobře.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button